ZWANGER!!!!!!!!!!!!

Hoi Naatje,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat was zeker wel een spannende periode; je laatste IUI behandeling en dan toch nog zwanger geworden. Heel fijn voor je. Ik heb zelf 1 IUI behandeling gehad maar helaas zonder resultaat. Na 1 maandje rusten  ben ik toch op de natuurlijke manier zwanger geworden. Helaas heb ik zo'n 3 weken geleden een miskraam gehad. Misschien gaat het toch nog een keer op de natuurlijke manier lukken en anders beginnen we bij de volgende menstruatie met de 2e IUI behandeling en hoop ik ook weer snel zwanger te worden.
Geniet er maar van.
Groetjes Jeanette

Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties. Begin het nu zelf ook echt te geloven maar ben nog wel bang voor als het mis zou gaan.

Net1970
Wat spijt me dat dat het bij jullie alsnog mis ging. Zou ik mogen vragen hoe ver je heen was Toen je de miskraam kreeg.

Groetjes Naatje

Hoi Naatje,
Ik was bijna 7 weken zwanger toen ik de miskraam kreeg. Ik ben zo'n 10 dagen na de miskraam weer gaan temperaturen en omdat ik nogal een regelmatige cyclus heb, heb ik wel het vermoeden dat ik een eisprong heb gehad. Mijn temperatuur ging van 36,3 naar 36,1 en ging daarna omhoog naar 36,3, 36,4 en nu al een aantal dagen 37 graden. Nu weet ik wel dat door de miskraam je hele hormoonhuishouding  in de war is, maar niet geschoten is altijd mis. We hebben de miskraam een plekje gegeven en proberen weer zo snel mogeljik zwanger te worden. Liefst op de natuurlijke manier, maar dat weet je niet. Het kan in ieder geval wel. Anders gaan we gewoon voor de 2e IUI behandeling.
Geniet in ieder geval van je zwangerschap en wie weet kan ik ook snel met goed nieuws komen.
Groetjes Jeanette

Heey meissie!

Ik kom ook nauwelijks nog hier maar toevallig dacht ik: Even lezen wat er allemaal weer aan de hand is.

En dan lees ik dit geweldige nieuws!

WOW!!!

Van harte gefeliciteerd meisje!

Jeetje bij je laatste IUI!
Geweldig!

Dat IVF jullie bespaard blijft, ik vind het geweldig zeg!

Zorg goed voor jezelf en voor je buikje en ......je gaat vast een geweldige zwangerschap te gemoet!

Liefs,

Cynthia
www.cynthia1975.web-log.nl

Heey meissie!

Ik kom ook nauwelijks nog hier maar toevallig dacht ik: Even lezen wat er allemaal weer aan de hand is.

En dan lees ik dit geweldige nieuws!

WOW!!!

Van harte gefeliciteerd meisje!

Jeetje bij je laatste IUI!
Geweldig!

Dat IVF jullie bespaard blijft, ik vind het geweldig zeg!

Zorg goed voor jezelf en voor je buikje en ......je gaat vast een geweldige zwangerschap te gemoet!

Liefs,

Cynthia
www.cynthia1975.web-log.nl

Wauw!!! Dat is nog eens goed nieuws om te horen. Een goie opsteker voor ons allen. Er is hoop!!!! Van harte gefeliciteerd en probeer (jaja makkelijk gezegd, moeilijk gedaan) de zorgen te laten varen en te genieten.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan