Zwanger......???

Hartstikke gefeliciteerd! Enne, bedankt voor die hormonen.....

PS Ik geloof trouwens dat je met week 10 naar de verloskundige moet.

Hoi,

Geweldig goed nieuws zeg! Nu lekker genieten!

groetjes Belle

whaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd!!!! wat gaaf zeg!!!!
helemaal super zeg!!!
Wat zal jij blij zijn!!!

Anyway,je hoeft niet te wachten met bellen naar de gyn tot je 6 weken bent.
Je kan nu al bellen voor een afspraak.
Heb ik ook gedaan.

wow echt super hoor,lekker genieten nu !!

Liefs Jacqueline (Bri) 10 weken & 1 dag zwanger!!!!

Gefeliciteerd!

Ik las dit topic 'toevallig' en ik wilde even zeggen dat je tegenwoordig met 8 weken al een eerste echo krijgt/kan krijgen. Dit ivm de mogelijkheid om in een vroeg stadium eventuele testen enzo uit te laten voeren. Dus meteen bellen!
Veel gezondheid en geluk in je zwnagerschap!

Groetjes, Mimi

Heej Kimm,

Super!!!!!!! Meid wat heerlijk voor jullie, toch zonder al die rompslomp lekker zwanger. Enneh ik zou gewoon meteen het zknhuis bellen, helemaal omdat  jullie toch zouden beginnen met IUI. Ik heb zelf met 6 wkn al een echo gehad en toen met 8 wk en 5 dgn nog een.
Nou meid blijf jij maar lekker op je roze wolk zitten en ik hoop dat jullie straks een geweldig wonder in jullie armen mogen houden!!

Een hele fijne zwangerschap.

Liefs Scorpy

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd! Een fijne zwangerschap toegewenst en geniet ervan.

Zelf ben ik na 5 mislukte iui's spontaan zwanger geworden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Liefs,
Linny (14 weken)

Nog meer lieve reacties: heel erg bedankt!!!!

Maandag ga ik de gynaecoloog bellen, want ze zei een keer dat ik met 6 weken al een echo kon doen. Nu bijna 5 1/2 week, dus als ik maandag bel kan ik misschien aan het eind van de week komen. Spannend allemaal hoor, ik voel ook helemaal niks. Als ik misselijk zou zijn, dan had ik nog wat meer bevestiging ofzo. Maar goed, laten we hopen dat het allemaal goed gaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs kim

Terug
Bovenaan