ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve meiden,

Oooohhh, ik kan het nog steeds niet geloven..............maar ik had vanmorgen een positieve test!!!! We zijn zwanger van de 4e IUI-poging              !!!!! !!!

Vandaag was dag 16 na inseminatie en mijn temperatuur was nog steeds hoog, dus vanmorgen om half zes naar beneden gegaan om een test te doen en er verscheen een lichte streep!!!!!

We zijn zo ontzettend gelukkig, wat een heerlijk kado op moederdag. Morgen gaan we een weekje op vakantie, maar ik wilde jullie dit goede nieuws nog even vertellen.

Dus meiden, probeer moed te houden, want ook met IUI is het dus mogelijk, hoewel ik zelf de hoop ook al een beetje had opgegeven.

Mickey, ik las dat jij ook een positieve test had? Van harte meid, ga er lekker van genieten.
Anke, heb jij inmiddels al meer nieuws? Jij kon toch ook bijna testen, vlak voor je vakantie?
Nou, voor iedereen die nog op het wachtbankje zit, heel veel succes!! En hopelijk straks met veel meiden tegelijk naar het andere forum!!!!

Liefs, een hele blije Judith

Jaaaaahoeee!!!!
Gefeliciteerd Judith, Wat een heerlijk nieuws zo 's morgens!

't Is  voor jou nu  echt  moederdag, een bijzondere dag.

Ga er maar lekker van genieten.

Liefs, Belle

Hoi Judith,

Van harte meid!!!
Het is je van harte gegunt hoor!!!
Geniet ervan en ook van je weekje vakantie!!!
Doe lekker rustig aan....

Groetjes Sylvia
(6 wkn en 5 dgn zwanger van 2e ivf)

Ooohhhhhh Judith!!!!! Wat geweldig!!! Gefeliciteerd lieve meid, het is je echt van harte gegund! En dat terwijl je er helemaal niet meer zo'n vertrouwen in had he, met IUI? Moet je man nou alsnog aan de pregnyl of niet? Echt helemaal te gek hoor, dat het nu eindelijk jullie beurt is!
Ik heb nog geen nieuws nee, zit nu op dag 12 na de inseminatie en als ik dinsdag niet ongesteld ben dan ga ik testen. Ik durf helemaal nergens meer op te rekenen en hopen, ga er eigenlijk al vanuit dat het toch wel niet zo zal zijn. Zou zo mooi zijn he, na de eerste IUI, een beetje TE mooi om waar te zijn.... Maar zo lang ik geen  heb gezien heb ik stiekem toch weer een klein beetje hoop....
Hoe lang na de inseminatie werd jij de vorige keren ongesteld? Want mijn gyn zei dat hij niet verwachtte dat het langer dan 14 dagen zou duren, eerder korter, dus ik mag gewoon testen op dag 14. Als ik dat maar ga halen!!!
Nou lieverd, ga er lekker van genieten op vakantie saampjes! Ik denk aan jullie en laat het nog wel weten dinsdag, dan kan je het na terugkomst lezen.

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan