ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik ben er nog steeds een beetje beduusd van, had het ook niet verwacht deze poging.
Ik zou jullie echt zo graag allemaal mee willen nemen naar het andere forum, het is jullie allemaal zo gegund. Sommige meiden hebben ook al zoveel te verduren gehad in het traject naar het zwanger worden.

Anke, voor jou is ook bijna de testdag al aangebroken, wat ontzettend spannend meid. Ik hoop zo dat je nog voor je vakantie naar Tenerife met goed nieuws komt en dat ik straks na mijn vakantie mag lezen dat je met me meegaat naar het andere forum. Bij mij verschilde de dag wel een beetje dat ik ongesteld werd, de eerste keer pas op dag 19 na inseminatie (kwam door progestan, dus deze moet ik niet meerekenen), de 2e keer op dag 13 en de 3e keer op dag 15 (toen ging ook temp omlaag, nog wel nega getest). Dit keer bleef mijn temp hoog tot vandaag, en toen positief getest. Nou, ik ga heel hard voor je duimen meid!!!

Ik kom hier zeker nog meelezen op dit forum en hoop volgende week heel veel goed nieuws te kunnen lezen!!!

Liefs, Judith

Jeetje wat goed zeg!! Gefeliciteerd!!!
Het geeft wel weer hoop zo'n berichtje (ik ga zelf met IUI 1 beginnen)...

Geniet van je vakantie en je zwangerschap!!

Groetjes Jelka

Ha Judith,

Ik geloof niet dat ik je ken, maar ik kom ook van dit forum en hoop regelmatig dat er velen mij op zullen volgen.

Ben erg blij te zien dat er weer eentje over kan naar het zwanger zijn forum. Heel erg gefeliciteerd, geniet ervan !!

Groetjes,
Hope74

hoi judith,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
en dat op zo'n bijzondere dag...

ik vind het ook extra fijn te horen dat er ook geslaagde iui behandelingen zijn.
ondanks dat het bij poging 4 pas raak bij je was.
ik wens je een fijne zwangerschap toe.

groeten, jana.

Wauw Judith, wat een heerlijk cadeau op moederdag!!! Gefeliciteerd hoor! Ik had idd ook een positieve test, maar bij was moederdag helaas niet zo succesvol, want ik heb die dag een miskraam gehad Ik ga dus niet met je mee naar het andere forum helaas....
Maar goed, ik hoop dat je een heerlijk vakantie hebt, maar dat komt vast goed met dit nieuws heel veel geluk en liefs van Mickey

Terug
Bovenaan