Zwanger!

Lang leve de reageerbuis!
Afgelopen maand zijn we  dmv ivf opgegaan voor ons 2e wondertje en wonderbaarlijk genoeg is het weer gelukt! Eigenlijk hadden we een jaartje willen wachten mijn mij voorraad eitjes bleek uitgeput dus kreeg ik indicatie spoed ivf en 300 eenheden puregon per dag om de laatste kanshebbers eruit te persen! Eentje daarvan heeft een lekker plekje gezocht in mijn buik!!!!!! We zijn ontzettend blij maar natuurlijk ook wel wat gereserveerd want er moeten nog wel wat obstakels worden genomen. Ik heb door dichte eileiders een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en na ivf is de kans op een miskraam ook hoger. Maargoed we gaan van het positieve uit en elke dag is er 1! Toen we voor de eerste bezig waren heb ik hier 4 jaar geschreven en nu gaat het ineens heel snel allemaal.

Lieve meiden ik hoop dat jullie snel hetzelfde overkomt!

lfs ing

He Inge

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Mette krijgt er een broertje of zusje bij, helemaal super!!!!! Geniet er van.
Ik ga voor jullie duimen dat je een hele goede zwangerschap hebt en in Januari een mooi gezond kindje. Het is jullie echt gegund!!!

Een voorspoedige zwangerschap!!!!!!

Groetjes Noompje

( ik hoor hier eigenlijk niet thuis, maar kom hier wel af en toe even kijken, en bewonder jullie telkens weer wat jullie moeten doorstaan!!!)

Het is je heel erg gegund en ik hoop van ganzeharte dat alles 9 maanden goed blijft gaan,en Mette een mooi broertje of zusje krijgt.
Waarneer is je uitgerekende datum precies?

Genieten nu he!

Groetjes!! Bernice

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik ben 17 januari uitgerekend (das het voordeel van ivf he dan weet je het precies) en de 28ste hebben we de 1e echo. Het mocht ook de 23ste maar ik wilde later omdat we dan een grotere kans hebben op een kloppend hartje. (ik moet rond de 6 weken wegens de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

x ing

Hey Inge,

ook ik ken je nog van "vroeger"en lees je weblog nog regelmatig.
Kom hier eigenlijk niet meer maar werd door een vriendin erop gewezen dat je weer bezig was met een poging en wat zie ik nu.......

ZWANGER!!!!  

Super zeg en Gefeliciteerd!!!!!
Ik hoop dat je met je 1e echo meteen het hartje zal zien kloppen.

enne...ook ik ben nu zwanger van ons 2e wondertje....via de laatste icispoging. Ben nu 8 weken dus dat scheelt niet zoveel met jou....

Geniet er lekker van.

groeten,

nikita

Jeee, wat snel, gefeliciteerd zeg. En maar goed ook met zo'n kleine voorraad eitjes. We duimen met jullie mee dat het allemaal goed blijft gaan.

Liefs,
Snuut

Terug
Bovenaan