Zwanger!

Hé Inge,

Ik weet niet of je mij nog kent, maar toen jij hier schreef voor je zwanger raakte van Mette schreef ik hier ook (toen nog Hopeless...), al vrij snel nadat ik begon te schrijven raakte jij zwanger en kort daarna ik zelf ook (na 3 en half jaar). Ik ben je verhaal blijven volgen. Ik schrijf  niet meer op het JG forum, want alle Oktober-meiden (ja, ik ben  in oktober bevallen), waaronder ook Kruimel, die ook hiervandaan kwam, zijn overgestapt naar een besloten forum. Toch was ik erg nieuwsgierig hoe het met je was. Ging dus vandaag maar eens op zoek naar jou en andere meiden uit die tijd. Wat  ontzettend  leuk om te lezen dat je weer zwanger bent. Dat is vlot gegaan zeg !! Wie  had dat durven dromen. Wij zijn nog niet begonnen voor nummer twee. Uiteindelijk  ben ik voor Kyra toch spontaan zwanger geraakt en is er nooit aangetoond waarom we niet zwanger raakten. Dat betekent dat we voor #2 toch ook weer "natuurlijk"  aan de slag  gaan. Veel groetjes en geniet van je zwangerschap.  Hopelijk verloopt deze een stuk soepeler dan de eerste !!  

groetjes !

p.s. alle andere meiden op dit forum,  heel veel sterkte met alle onderzoeken, behandelingen e.d. Vergeet nooit dat er wonderen gebeuren. Mijn dochter en die van Inge zijn er een paar van !  

hooi inge,
wat leuk om te lezen, ik ken je naam inderdaad van 2 jaar geleden toen zat ik ook op dit forum en nu zie ik je naam weer staan en zie ik dat je zwanger bent van de twwede!!

gefeliciteerd.

liefs nijntje.

Terug
Bovenaan