Natuurlijk allemaal bedankt voor jullie berichtjes. Heel lief, wat toch ontzettend leuk.
Ik las in het berichtje van Po dat ze toch wel graag wilde weten hoe ik het toch al wist/ dacht/ verwachtte.. Nou, ten eerste had ik dus een aantal dagen (vanaf dag 19) donkerverlies. Ik was hier eerst echt van geschrokken, maar toen het stopte wist ik het echt even niet meer. Normaal begint mijn menstruatie met enkele dagen eerst wat rozeverlies en dat heb ik dus de afgelopen week helemaal niet gehad, helemaal niets dat er op wees dat ik ongesteld zou worden. Verder heb ik normaal rond de nod een drukkend gevoel in mijn onderbuik, terwijl dat nu niet drukkend is, maar eerder alsof ik een wind moet laten (nou, ja het is in ieder geval echt anders en ook niet steeds hetzelfde zoals ik bij die druk wel had. Ook mijn borsten zijn gevoeliger en blijven gro(o)t(er) terwijl dat anders echt afneemt. En echt vermoeidheid. En trouwens dit was mijn langste cyclus sinds ik in mei '04 met de pil ben gestopt. Het was dus vooral een optelsom van (achterwege gebleven) verschijnselen..
Nou, iedereen heel veel succes en sterkte deze maand! Groetjes, Esmeralda