Zwanger !!!!

Tjeemig dames, wat een reacties allemaal. Heel erg bedankt!

@ Roos: bedankt voor de waarschuwing van het bloedverlies. Erg ffijn om te weten. Het hoeft dus niet meteen weer mis te zijn als het mocht gebeuren. Met jullie nog alles goed?

@ Karin: leuk dat je nog af en toe meeleest. Veel plezier met het kopen van de spulletjes.

@ Debby: je duimen heeft zeker gewerkt! Thankx!

@ Elisabeth: nee, helemaal niets gevoeld/gemerkt. Alleen dat ik de laatste dagen erg veel honger heb, maar of dat ermee in verband te brengen is??? Dus toen die afscheiding begon dacht ik dat we weer door moesten naar de volgende ronde. Gelukkig dus niet!

@ alle andere meiden: nogmaals bedankt! hoop dat alles goed blijft gaan dit keer en dat we hier snel met heel veel zwangere dames zijn :) en dan lekker door kunnen naar het volgende forum.

groetjes,
Dion

Lieve Dion,
Wat een ontzettend geweldig prachtig mooi nieuws!!!!
Ik kreeg er kippevel van toen ik het las.
Zoals jullie lezen wordt er flink voor jullie geduimd!
Het zal ook wel heel onwerkelijk zijn voor jullie, je wordt zo heen en weer geslingerd.
Ik duim ontzettend mee, ik hoop zo dat het nu goed gaat en dat jullie droom uit mag komen.
heel veel liefs Soela

Lieve Dion,

Hartelijk gefeliciteerd. Ik moest gewoon huilen van blijdschap voor je, ik hoop zo dat alles goed gaat!!! Heel veel succes en geniet er toch van.
Liefs Shanaz

Wauw Dion wat een super nieuws!!!!!
Ik ben echt ontzettend blij voor je!!
Ik ga heel erg voor je duimen dat alles nu goed gaat!
Hou je ons op de hoogte??

Liefs Janneke  

Hoi allemaal,

Heb net na een uur zenuwachtig naar de telefoon te staren toch maar een afspraak gemaakt bij de gyn. (De vorige keer ging het een paar dagen later alweer mis, dus ik twijfelde nogal of ik nu wel meteen moest bellen).  Op dinsdag 25 sept kan ik terecht voor de 1e echo (met 6w3d). Hopelijk halen we die datum en krijgen we dan eindelijk een kloppend hartje op de echo te zien.

groetjes en nogmaals bedankt voor jullie enorm lieve reacties!
Dion

Hoi Dion,

Van harte gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan en dat je over 9 maanden een mooi wondertje in je armen mag houden.
Groot gelijk dat je de gync. gebeld hebt, had ik ook gedaan. Fijn dat je zo snel terecht kan.

Ik duim voor je!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan