Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve dames,

Ik ben na de borstvoeding voor het eerst weer op 30 september weer ongesteld geworden. Hierna heb ik de eisprong gevoeld enzo. We hebben natuurlijk ook gewoon gevreeen.
Mijn meisje is nu 4 maanden maar de zwangerschap was met behulp van een IVF-ICSI vandaar dat wij geen anti-conceptie hebben gebruikt. Er was toch geen zaad dat kon zwemmen...

Nu werd ik maar niet ongesteld en dacht nog: Oh mijn cyclus moet weer op gang komen. Ik kon nergens vinden of dit normaal was.
Vandaag voor de zekerheid een testje gedaan. POSITIEF. Even een shock.  Ik  heb direct met mijn huisarts gebeld.
Wil graag weten of het  zwangerschapshormoon nog in mijn lijf kan zitten?        
De assistente wist dit niet zeker. Nu moet ik nog een weekje wachten en dan doen we volgende week een test bij de huisarts. Tenzij ik natuurlijk alsnog ongesteld wordt.

Als ik zwanger ben. Heb ik dezelfde uitgerekende datum als bij ons meisje.

Wij zijn er vanuit gegaan dat we maar 1 kindje zouden krijgen... Dus als dit allemaal waar is dan is het WEER een WONDERTJE.

Spannend he. Was vanmiddag helemaal de kluts kwijt....

Misschien dat er nog meiden zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden!

Liefs,
Juffy

Wow, wat spannend, ik heb geen antwoord op je vraag maar vind het wel heel bijzonder als het zo is!
Onze dochter is ook op de wereld dankzij ICSI en ik vind het leuk om te horen dat het bij sommige mensen ook nog "gewoon" lukt daarna.
Geeft hoop voor de toekomst...

Ben erg benieuwd!

Groetjes Carin.

Hoi,

volgens mij geeft een zwangerschap alleen positief aan als je echt zwanger bent. Alleen in de eerste maanden van een zwangerschap zitten er zoveel hormonen in je lichaam die de test het resultaat geven. Daarom zamelt moeders voor moeders alleen de eerste maanden van een zwangerschap urine in. Ik hoop voor jullie dat een positieve uitslag betekent dat je ook echt zwanger bent. Ik duim voor je!!!

Groetjes van Marloes

wat spannend... laat je wel even weten hoe het verder afloopt...
knuffel van hier..

Hey Marloes,
Zoals ik jou antwoord lees. Kan ik dus geen test doen aan het eind van een zwangerschap omdat het hormoon niet toereikend is.
Zo gezien zou ik dus weer zwanger zijn.

Juffy

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 19:47:51'));

Hoi,

volgens mij geeft een zwangerschap alleen positief aan als je echt zwanger bent. Alleen in de eerste maanden van een zwangerschap zitten er zoveel hormonen in je lichaam die de test het resultaat geven. Daarom zamelt moeders voor moeders alleen de eerste maanden van een zwangerschap urine in. Ik hoop voor jullie dat een positieve uitslag betekent dat je ook echt zwanger bent. Ik duim voor je!!!

Groetjes van Marloes

Hoi,

Spannende tijden voor jullie.
Ik heb wel eens eerder gehoord dat iemand de 1e keer ook via IVF zwanger is geworden en daarnan toch spontaan, dus alles is mogelijk.
Volgens mij als een zwangerschapstest aangeeft dat ie positief is dan ben je ook echt in verwachting, dus dat zou betekenen voor jullie dat er echt een 2e wondertje op komst is.

Laat ons even de afloop weten.

Liefs Saskia

Nou ik ga je toch maar feliciteren met dit wonder. Je kunt alleen maar positief testen als je zwanger bent en na de bevalling heb je geen hscg hormoon meer en al zeker niet als je ook al gewoon ongesteld bent geweest. Dit hormoon kun je tot geloof ik 16 wk zwangerschap opsporen met een test en daarna kan de test gewoon negatief uitvallen. Surf maar eens op het internet dan lees je het ook. Meid echt van harte en wat grappig dat je dan weer op dezelfde dag uitgeteld bent als bij je eerste wondertje.

Liefs Linda,

ik heb ook even op internet gekeken en ik denk dat we jullie kunnen feliciteren met jullie nieuwe wonder...
ik heb het ook al mee gemaakt in onze familie dat iemand daarna toch nog "normaal"zwanger is geraakt..
het zal wel even schrikken geweest zijn(was bij hun wel het geval.maar waren heel erg blij)
hou ons op de hoogte,
xx

Terug
Bovenaan