Zwanger??

Hoi Juffie

Ik denk ook dat ik je mag feliciteren.
Alleen tijdens de eerste 3 maanden maak je HCG aan.Daarna wordt de taak overgenomen door de placenta.

Geniet ze!!!

Groetjes Jessica

gefeliciteerd! Ik denk ook dat je zwanger bent

ik heb namelijk vorige week een test gedaan ( mijn kleine man is bijna 5 maand ) omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden maar hardstikke negatief! Dus als het hormoon nog in je lichaam zou zitten na de zwangerschap had ik ook positief moeten testen, niet dus!

Dus gefeliciteerd lijkt mij! super voor jullie!

Hoi,

als ik de reacties van de andere moeders ook lees dan moet je haast wel weer zwanger zijn hoor. Gefeliciteerd!!! Op het voorjaarsforum is ook al iemand die na ivf spontaan zwanger is geworden. Wat is de natuur toch onvoorspelbaar!!!

Groetjes van Marloes

VAN HARTE!!! Want een streep is een streep! En wat super bijzonder!!!

Echt geniet er maar van!!

Dikke zoen!

Saskia
mv Rik 18.5 wk

Super! gefeliciteerd! geniet er van.
Ik was ook zwanger, toen mijn zoontje 3 maanden was.
Twijfelde ook als het hormoon nog in mijn lichaam kon zitten, maar dit is alleen het geval als je zwanger bent vertelde de vk mij.
Helaas heb ik afgelopen week een miskraam gehad..

Liefs
Janet
Mv jurian 06-07-2007

Hallo dames,

Ik heb gisteren op nieuw een testje gedaan. Wederom positief. Morgen om half 10 heb ik een afspraak bij de huisarts. Daar zal hoogst waarschijnlijk de test ook positief zijn.
Daarnaast heb ik ook weer de zwangerschapssymptomen: Misselijk, hoofdpijn, heeeel moe en gespannen borsten.
Ondertussen zijn we weer een beetje aan het idee gewend. Hopelijk gaat ook deze zwangerschap heel voorspoedig! We zijn in ieder geval ook erg blij met dit wondertje!
Bedankt voor jullie felicitaties en tips!

Laat nog wel van mij horen!

Liefs, Juffy

Gefeliciteerd!!
gelukkig zijn jullie aan t idee gewend!! Kun je, op de zwangerschapsklachten na, weer volop genieten van deze zwangerschap!!
Groetjes mira, voorjaarsforum

Terug
Bovenaan