ZWANGER!!

A

Anoniem

Guest
het onderwerp zegt het al ben weer zwanger :) moet zeggen dat het wel even schrikken was aangezien djess nog maar 9 maandjes is maar ja ondanks dat dat  druk ga worden komt dat ook allemaal wel goed

ben vandaag in het ziekenhuis geweest en ben nu 13 weekjes

groetjes jessica (djesslyn 11-06-07) (spruit 13wz)

Hey meid,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Je bent gelukkig de kritieke periode al  voorbij... Toppie!!
Geniet er maar van!!
Ik hoop dat ik jou gauw mag gaan volgen.

Groetjes Debby.

Hey meis!!

Wat fantastisch!! Geniet lekker van je zwangerschap!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi
van harte gefeliciteerd meid!!wat leuk zeg.wij willen ook een tweede,maar we wachten nog even voor we eraan beginnen
geniet er lekker van

groetjes petra

hoi jessica

gefeliciteerd!!!

toevallig sta ik vlak onder jou met haast hetzelfde berichtje haha, ik ben ook weer zwanger, complete verrassing maar zo langszaamaan begin ik het wel leuk te vinden.

hoe ga jij t straks doen, qua vervoer, kamertje en alles

groetjes janneke

mv Lotte (18-01-2005) Feline (22-06-07) en 4.5wkn zwanger.

Meid van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Als ik dat zo lees heb ik wel een weemoedig gevoel. Voor ons is  2 kindjes mooi en willen we het daarbij houden, maar ik vond zwanger zijn  totaal geen straf en ook de bevalling zou ik niet van afschrikken maar ja......

Hopelijk voel je je goed,
Geniet ervan

Achnita

He meid

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ga er maar heerlijk van genieten.
Ohhhhhhh wat een leuk nieuws vandaag zeg, je bent de tweede al die ik feliciteer.
Wie gaat er volgen.

Hele fijne zwangerschap en laat nog eens horen hoe het met je gaat en de kleine uiteraard!!!

Gr Naomi

hoi hoi

dank jullie wel voor jullie lieve reacties echt heel leuk om te lezen!!!

en jij ook gefeliciteerd he janneke  en tja op je vraag hoe ik dat ga doen nog niet echt over nagedacht eigelijk ben vandaag pas bij de gyn geweest

ik denk dat ik een duo wagen achter elkaar aanschaf want naast elkaar lijk me moelijk overal doorkomen.. en djess is dan bijna 1,5 als de 2de kom dus dan maar een andere babykamertje aanschaffen kwa kleertjes heb ik alles nog van djessie dus als het een meid wordt scheelt dat weer wat centen maar hoop eigelijk op een knul  en waar hoop jij op janneke?

groetjes jessica

Terug
Bovenaan