ZWANGER!!

Hoi Jessica,

toch ook wel weer leuk he die plannetjes maken en fantaseren. Ik las dat je vandaag bij de gynacoloog was geweest, had je andere klachten dan en kwam daar spontaan uit dat je zwanger was? dus bij jullie was het ook niet helemaal gepland?

tja wat betreft zo'n wagen, eigenlijk vind ik het allebei niks haha, ik heb zoooooo'n mooie speedy staan en ook nog een buzz, dood zonde!! hoop stiekem dat Feline erg vlot is en tegen die tijd al op een meerijplankje kan staan, al is het maar een stukje naar school toe,..als we een dagje weggaan of als ik boodschappen ga doen dan ben ik toch meestal met mn moeder of man en dan kunnen we die twee quinny's meenemen.

ik heb al twee meiden dus voor de verandering zou een jongen welkom zijn, maar drie meiden lijkt me ook super, ik weet niet beter! en qua  kleding is het zo handig, en qua speelgoed ook,. er is hier beneden al nauwelijks door het speelgoed heen te komen laat staan als er ook nog racebanen enz. tussen staan.

heb je inmiddels al aan familie/vrienden verteld? hoe waren de reacties?

groetjes janneke

Gefeliciteerd, genieten maar, want de tijd vliegt.

Liefs Saskia

hoi janneke

ik was naar de dokter geweest omdat ik altijd onregelmatig ongi ben wist ik niet hoe ver ik was.. had de dokter me doorverwezen naar de gyn. dat was vandaag dus en toen bleek dat ik al bijna13 weken ben! dus die gevaren zone al lekker voorbij heb voor djess een miskraam gehad dus die angst blijf dan wel een beetje zitten.

maar  in dec gingen we  er voor omdat we dachten dat het nog wel even kon duren omdat ik ook altijd zo onregelmatig ben maar ja het was gelijk raak  sterk spul.

maar zn plankje is idd ook een idee djess loop nu al vrij goed als  ik 1 handje bij  haar vast hou dus ga er ook wel van uit dat ze voor de tijd redelijk kan lopen maar ja als je dan weer een eindje moet is dat ook niet echt wat.. nou heb ik toen voor djessie ook zn  buikdager gekocht heb dat ding nooit gebruikt dus zou ook een optie kunnen zijn als ik alleen erop uit ga om de kleine daain te doen en als ik samen met me man ga of met iemand anders idd 2 kinderwagens mee te nemen   ik denk dat we gewoon even moeten kijken wat het fijnste is voor onszelf

en heb je al last van zwangerschap kwaaltjes?

groetjes jess

Hoi Jess,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van.

liefs Maris

Hoi hoi,

wat lekker zeg dat je zo ongemerkt die eerste maanden bent doorgekomen, en voelde je je die weken ook niet moe of misselijk?

over superspul gesproken. ....wij hebben het vorige maand 1x gedaan (waren ziek geweest) en dat ook nog in de "veilige"periode en toch raak,...alle respect voor mijn mannetje haha!

die buikdrager,..ja bij mij hetzelfde verhaal, ik heb m twee keer gebruikt ofzo, in de zomer vond ik het te warm, maar straks in de winter lijkt het me weer zo koud en dan kan hij/zij wel onder mijn jas maar dan weet ik precies hoe ik ben, dan sta ik na elke meter stil om te checken of het nog wel ademt.

het duurt nog zo lang, we zien wel tegen die tijd.
wanneer ben jij precies uitgerekend?

Terug
Bovenaan