Zwanger????

Hoi Linda,
wat spannend zeg. Ik zou persoonlijk niet nog een week kunnen wachten, ben ik veel te nieuwsgierig voor, dus ik had al een test gekocht!
Maar goed, zoals mijn voorgangers al zeggen mocht je idd zwanger zijn, dat met die verbouwing komt echt wel goed hoor, ook al is het nog zo een grote.
Ik ben erg benieuwd of je zwanger bent of niet, hou ons op de hoogte en maak je niet onnodig druk (in je hoofd),
groetjes van Sonja

Spannend joh! Tja, ze zeggen dat het geen zin heeft om voor je NOD te testen. Heb ik bij Lotte ook gehad. Wist zeker dat ik zwanger was, maar een negatieve test...

Zelf zijn wij deze maand begonnen met vrijen voor een tweede kindje. Zo spannend. Bij alles wat je voelt denk je  'zou het gelukt zijn'? Afwachten meid! Gelukkig heb je voldoende afleiding.

Groetjes en hou ons op de hoogte!

Marisa

Hoi hoi,

wat spannend nou weer!! Ik zou in princiepe ook geen week kunnen wachten,  maar heb me daar weleens mee in de vingers gesneden. Ik was toch zwanger!!! Maar ik teste pas op mijn NOD positief! Ik hoop voor je dat deze onzekere periode snel voorbij zal gaan!

En ik weet zeker dat alles op zn pootjes terecht komt!

Liefs Debby.

@ Debby: Ja precies. Je hoopt dan op een eerdere uitslag, maar als je test dan negatief is weet je nog niks en moet je alsnog afwachten. Ze zouden daar toch eens iets op moeten vinden. Misschien een luikje in je buik om te kunnen kijken wat er binnen gebeurd??? ;)

Groetjes, Marisa

Hé Marisa,

Ja, ik zou ook voor zo'n luikje gaan! Ik denk ook zo vaak wat gebeurd er daarbinnen toch???? Het is mijn lichaam dus dan mag ik daar toch alles van weten!!!

Ik probeer wel te wachten tot mijn NOD met testen, alleen mijn cyclus is onregelmatig dus dat wordt moeilijk kiezen.

Wel ben ik vandaag begonnen met foliumzuur. Leek me toch wel verstandig.
Verder is het wel wat rustiger in mijn hoofd. Maar ik merk wel dat ik wat klunzig en vergeetachtig ben. Zit toch af en toe met m'n hoofd ergens anders...

Wanneer is jouw NOD? Gaan we samen duimen voor een goede afloop.

X Linda

Terug
Bovenaan