zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Dus toch na 2 maanden stoppen met de pil weer zwanger!!!
Heeeeel spannend weer allemaal.
Mijn zoontje is nu 6,5 maanden en de nieuwe druif komt in februari als het allemaal goed zit.
Moet maar ff een afspraak maken met de vk, die zal wel weer schrikken als ze me ziet.

Groetjes Fee

AAaaaaaahhhh WOW!!!!
GEFELICITEERD!!!!! wat leuk zeg!! brrrrr krijg helemaal de kriebels als ik dat zo lees...
Zou het zelf nog niet willen nu (mijn dochtertje is ongeveer even oud, nu 7 mnd) maar het zwanger zijn is zoooo mooi (vond ik)! Geniet er maar lekker van!!

WAUW! Leuk joh!!!! (beetje jaloers wel...)

Lekker genieten ervan! (lukt dat als je al een kleine hebt lopen?)

Gr Anita

Wat leuk voor je gefeliciteerd!

Ik was net van plan een topic te maken met de vraag wie er hier al ( weer ) zwanger zijn.

Wij zijn ook druk bezig, maar helaas nog zonder resultaat.

Echt leuk voor je! Je gaat straks vast reacties krijgen van: zo snel al? Maar ik vind het echt leuk hoor zo'n klein leeftijdsverschil.

Spannend, genieten maar weer!

Carina

wow, gefeliciteerd! geniet lekker van je zwangerschap!

groetjes susanne

Wat leuk,GEFELICITEERD!

Gezellig zo de kleintjes dicht op elkaar,het begint bij mij ook al te kriebelen maar fenna is net een half jaar,ben zo bang dat ik dan minder van haar geniet,onzin natuurlijk!

nou meid geniet van dit supernieuws en hopelijk een heerlijke en onbezorgde zwangerschap,

groetjes ramona

Gefeliciteerd meid! wat heerlijk nog een kindje in aantocht! Geniet je er nu op een andere manier van?
X Susan

Terug
Bovenaan