zwanger!!!

Fantastisch! GEFELICITEERD!! En geniet van je zwangerschap.

groetjes
Mie

Wat een leuke reacties allemaal.
Het is nog wel erg wennen, ben nu ongeveer 5 a 6 weken dus moet nog ff afwachten en zo maar ik merk wel dat ik een stuk rustiger ben dan bij de vorige zwangerschap.
Denk een beetje aan de praktische dingen zoals kinderwagen en welk bedje enzo, ik hoop dat ik voor mijn vakantie nog een echo kan krijgen want we gaan 3 weken naar frankrijk en ik zou een stuk beter weggaan als ik wist dat alles goed zit.

Wij vinden het kleine leeftijdverschil ook echt geweldig!

Afwachten hoe ik me natuurlijk voel straks als kleine kamerolifant en een dreumes die nog niet kan lopen.
En natuurlijk niet te vergeten dat ik nu ook niet meer streng hoef te lijnen om die laatste 5 kilo er af te krijgen hahaha, mag over een maand of 3 wel weer de doos met zwangerschapskleding van zolder halen!!

Groetjes Fee

Wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Teun is nu een half jaar en ik zou na de vakantie ook wel weer een beetje willen gaan klussen  Met 9 maanden ben je ontzwangerd en kunnen we weer. (eerder ook wel natuurlijk hè,en later ook) Nu vriendlief nog even ' verleiden'.
Hij wil wel graag een tweede maar als het september is krijgt hij volgens mij weer flink de zenuwen!!!

Groetjes Mikkie.

wauw!! -elijk gefeleciteerd!!!

echt leuk!!!
ik wil ook!
wie weet is het gelukt gisteren  haha

Hey!!

Supergefeliciteerd!!! Echt geweldig voor jullie!! Fijne zwangerschap en lkkr genieten!!!

x memke

Terug
Bovenaan