zwanger???

Hallo Valesca,

Ik ga voor je duimen!!!!en voor mezelf natuurlijk ook....wie weet....zou heel mooi zijn als het zo ver is.

Dank je meis...dat zal ik zeker ook gaan doen :)

we houden elkaar wel op de hoogte :)

Hallo,

Okee dat klinkt bekend, ik heb de laatste drie maanden een cycles van 28 dagen gehad, we hebben rond de 14e dag ook flink geklust en ik heb ook onrust in mijn onderlijf,,,al dagen,,,volgende week dinsdag mijn 1e nod. echter kan ik niet zo lang wachten heb al een sensitet besteld en kan deze woensdag voor het eerst gebruiken,,,spannend, ik duim voor jullie allemaal...

gr. mama van binkie

mama van binkie:dat is toevallig zeg.Spannend hoor.....!!!!!Succes...ik hoop dat je goed nieuws krijgt.Ik heb zelf ook gesurfd naar die sensitest,maar heb besloten gewoon af te wachten...hoe moeilijk dat ook is.

groetjes

Als ik testen in huis heb, kan ik het ook niet laten someone. Ik heb ze daarom ook even niet meer besteld en ga dat pas doen als ik overtijd ben en niet eerder....dan is de spanning bij mij minder merk ik, als ik toch niet kan testen :)

ja het is natruulijk moeilijk om je te beheersen,,,maar ik heb er daarom ook maar meteen drie besteld,,,hihi,,,ik mag officieel komende woensdag testen met de sensitest,,,geen idee of dit werkt ik heb er namelijk geen ervaring mee, maar de testen worden morgen geleverd dan hoef ik maar een nachtje te slapen,,,dat haal ik nog wel,,,

Wat ik wel humor vind is dat mijn man de stress hier niet van inziet,,,mannen!!!

Terug
Bovenaan