ZWANGER!!!!

Hey zonnetje en wenser,

Ten eerste gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook ik heb gister positief getest............

Ben heel erg blij maar ik ook ik voel me raar nu. De vorige maanden voelde ik me heel erg zwanger en waren de testen negatief.

Nu voel ik niets (een beetje gevoelige borsten) en heb ik dus positief getest.

Ik kan me nog maar moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben hoor.............

Groetjes sas

Ha dames,

allemaal van harte.... ja zwanger zijn is soms heel onwerkelijk... vooral de eerste weken... dan voel je niets... misschien hooguit pijnlijke borsten, maar dat kan na de 7e week veranderen (of eerder misschien) dan heeft je lichaam zoveel hormonen aangemaakt dat je er echt alst van krijgt... dus... afkloppen maar!

geniet ervan!

Dag zwangeren van afgelopen weekend ;-)

Jullie voelen je dus ook niet echt anders. Ik ook niet, idd. alleen mijn borsten wat voller, pijnlijker en met tepels die continue voelen alsof ik t heel heel erg koud heb.

Nou ja, fijn toch, zolang we niet ziek zijn!
Ik ben idd. anderhalf jaar bezig geweest en stond op t punt om weer naar t ziekenhuis te gaan om verder te praten over behandelingen (IUI). Dus dit onverwachte wonder is van harte welkom.

Vandaag het ziekenhuis gebeld omdat ik eigenlijk morgen had moeten gaan voor een follikelmeting en het gesprek over behandelingen, die had ik vorige wek afgezegd (ze doen t namelijk op dag 10 en dat redde ik al niet meer). Ik moest weer bellen als het raak was of als ik toch ongi zou worden. Toen ik vanmorgen belde heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor ene eerste cho op 24 november. Noig wel een poos weg, maargoed.

Hoe gaat dat bij jullie? Ook zo laat? En gaan julie direct naar een verloskundige?

gr.
Wenser

hoi wenser,

ik heb vandaag gelijk verloskundige gebelt en kan donderdag al terrecht,omdat mijn cyclusen zo lang zijn,ben sinds maart maar 2 keer ongesteld geweest..dus wil ik graag weten hoever ik ben.mijn ha dacht aan pco daarom had ik voor 10nov een afspraak bij de gyn..dus ook voor mij is dit totaal onverwachts!! maar zooooo welkom!!als ze uitgaan van mijn laatste menstruatie zou ik al 10 weken zijn..maar dat denk ik zelf niet.ik hoor het donderdag wel.

liefs zonnetje

Hoi iedereen,

Ik heb vandaag ook meteen gebeld. Ik heb 19 nov een afpraak (8wk) en twee weken later krijg ik een echo. Voor de echo moet ik morgen nog even een afspraak maken.

@Zonnetje succes donderdag!

groetjes Sas

Terug
Bovenaan