zwanger

Hoi Geeske,

Van harte gefelciteerd! Leuk hoor! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je straks een gezonde derde wonder in je armen mag houden!
Hier zijn ze ook helemaal weg van baby's en elke kinderwagen moet bekeken worden, helemaal de inhoud. ( niet altijd leuk voor mij, maar wel vertederend) Hjere zegt ook telkens wanneer ik even alleen weg moet, 'zo mama, ga je even naar de babydokter?' Met andere woorden.......
Maar daar is deze mama nog even helemaal niet aan toe!

Geniet heerlijk van je zwangerschap!

Groetjes Hanneke

Wat leuk!!
Gefeliciteerd met jullie derde kindje!

En 15 weken alweer, de spannende periode voorbij (tenminste de ergste spannende periode van de 3 maanden).

Geniet ervan en beterschap voor Wieteke!

Hé Geeske.

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat is precies je precieze uitgerekende datum? Ik ben nl ook 15 weken zwanger van nummer 3 en 30 april (koninginnedag) uitgerekend. Dus ik was gewoon even benieuwd.
Hopelijk kan je nu weer genieten van je zwangerschap. Vervelend hè die eerste 12 weken...pff, blij dat ze hier ook voorbij zijn...
Succes

Liefs Jeske
mv Ilse (3-9-06) en Stan (12-4-08)

@Jeske, dat is toevallig. Ik ben op 26 april uitgerekend van de derde. Dus we lopen inderdaad behoorlijk gelijk op. De andere twee kinderen schelen trouwens ook niet veel met die van jou. kinderen Ik ben inderdaad erg blij dat de eerste 12 weken voorbij zijn. Alhoewel ik nu alweer toe leef naar de volgende mijlpaal, nl. dat ik het regelmatig ga voelen. Heerlijk lijkt me dat om die bevestiging weer te krijgen. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onzeker ben! En dat bij de derde.....! Het blijft gewoon spannend. Hoe voel jij je? Begin je al te groeien? Succes nog met je verdere zwangerschap.

Groetjes,
Geeske
mv Wieteke (15-09-06) en Freek (13-05-08)

Hoi Geeske.

Nou vorige week is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik kreeg er een buikgriep bovenop (nadat ik me net weer twee weken lekker in mijn vel voelde zitten). Nu gaat het gelukkig weer goed en voel ik me weer fijn zwanger.
Mijn buik begint nu ook echt te groeien. Heerlijk...mensen beginnen het nu ook te zien.
Ik wacht ook met spanning het moment af dat ik het begin te voelen kriebelen in mijn buik. Af en toe denk ik al dat het zo ver is.
Misschien is het wel logisch dat je je wat onzeker voelt. je hebt natuurlijk al twee gezonde kindjes. Ik heb dat nl ook. We hebben het er samen ook over gehad voordat we definitief besloten om voor de derde te gaan: we hebben natuurlijk al twee gezonde kindjes en een meisje én een jongen, wat wenst een mens nog meer...maar de keus was unaniem...een derde schat!
Als ik de geboortedatum van jouw kooters zie dan scheelt het inderdaad heel weinig met die van jouw. Grappig. Anderen vinden dat ze snel achter elkaar zitten, maar hier hebben wij bewust voor gekozen (voor zover dat kan natuurlijk). Ik vind het wel gezellig.
Volgende week weer naar de vk en de keer erop alweer de 20 weken echo. Tijd vliegt!
Hoe zit dat bij jou? Ik moet nl bewust genieten van deze zwangerschap, want de twee kindjes slokken heel wat tijd en aandacht op.
Succes verder

Groetjes Jeske

Terug
Bovenaan