Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit met een groot twijfel-gevoel.

Ben nu inmiddels 2,5 week overtijd, allerlei kwaaltjes die bij een zwangeschap kunnen horen.
Vorige week en gisteren een zwangerschapstest van predictor gedaan en die waren beide negatief. Toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Misselijk, hoofdpijn, erg moe, emotioneel en raar gevoel en onderbuik.

Vanmorgen bloed laten prikken bij huisarts, nu dus wachten tot de uitslag maandag!!
Maar dat gevoel van onzekerheid vind ik niet fijn.

Zijn er meer mensen die toch zwanger waren na 2x negatief testen?

Alvast bedankt voor jullie reactie! :)

hoi
nee zover ben ik nog niet
maar wou wel ff reageren
spannend meid ik hoop dat de dokter beter nieuws heb
succes
groetjes priscilla

Bedankt voor je reactie Priscilla!

Het is erg spannend en kan bijna niet wachten tot morgen!

Nou, ik heb niet hetzelfde als jij hebt, maar ik heb vanmorgen een test gedaan die positief aangaf en daarna een clearblue test en die zei negatief! Dus ik moet ook nog even een dag wachten en dan weer testen.. Wachten sucks!

Hee,
ik heb ook zoiets,
ben al een aantal (denk 5 wkn) niet ongesteld geweest.
Ook al 2x n test gedaan alle 2 negatief :(
Wel 1 druppeltje, dus als ik dinsdag niet ongi word ga ik ook testen. (misschien innesteling/eisprong)
Weet het niet echt!
Ik weet wat je meemaakt!
Je ziet/hoort allemaal vrouwen die zwanger zijn.
Ze zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn.
Maar dat ben je wel....
Hoe doen jullie dan? Zijn jullie er veel mee bezig?

Goede vraag zeg. Hoe doe je dat, er niet veel mee bezig zijn. Iedereen wordt maar zwanger. Nu gisteren weer van iemand gehoord. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik wil ook!
Wie weet is het deze maand gelukt. Zit nu zo'n beetje in die leuke wachtweken.

Groeten

Sommige vrouwen krijgen pas heel laat een positieve test..... hoe dat kan weet ik niet maar misschien ben jij de gelukkige. Tja soms kan je lichaam je ook flink voor de gek houden... dan voel je al helemaal zwanger en wordt je later toch ongie.

Ik duim mee! Laat je het weten?

pff...dit is echt een naar gevoel. Het hele weekend wachten en wachten tot het eindelijk maandag is en kan bellen voor de uitslag!! Dus vanmorgen gelijk de telefoon gepakt....Hebben ze de uitslag nog niet binnen!!!! Afschuwelijk! Nu dus nog een dag wachten :(

Ik ben er inderdaad ook veel mee bezig, voel me zo super zwanger....allerlei kwaaltjes die erbij horen. Vanmorgen wel een klein beetje bloedverlies gehad...zou ik dan nu toch ongi zijn???
Al die vragen/onzekerheid...om gek van te worden. Toch?

Terug
Bovenaan