Zwanger?

Vreselijk, die onzekerheid. Het hele weekend heb ik gewacht op de uitslag die ik vandaag zou krijgen. Dus vanmorgen heb ik meteen de ha gebeld, maar die heeft de uitslag nog niet binnen. Hopelijk weet ik vanmiddag meer, anders is het weer wachten tot morgen. Ik voel me zo ontzettend zwanger...zo raar...maar vanmorgen had ik wel een beetje bloedverlies....

Ik denk aan iedereen die hetzelfde mee maakt, want dit gevoel is echt niet fijn :(

sorry, pc liep vast dus dacht dat eerste bericht niet was geplaatst

Vanmorgen de uitslag gekregen! Negatief!!
Nu dus de vraag: waarom voel ik me dan zo? En waarom blijft de menstruatie uit? Volgens de ha kan ik het het beste nog even een weekje aankijken, hoe het dan gaat. Vaag toch? Over 2 weken zou ik in principe weer ongesteld moeten worden, als het dan weer wegblijft moet ik weer contact opnemen.

hoi jannev

ik had precies dezelfde kwaaltjes als jou heb er 3 maanden last van gehad.
ik heb 4x negatief getest en toen bij de gyn een bloedtest laten doen deze was ook negatief!
maar hij kon er wel uithalen dat ik 2 eisprongen gemist heb, waarna ik pillen heb gekregen om mijn cyclus weer "normaal"te krijgen.
hopenlijk hebben de pillen gewerkt ben nu 1x ongesteld geweest na de pillen dit zou ook meteen erna komen en dat was ook zo dus denk wel dat het geholpen heeft.
als je zo onzeker bent kun je altijd vragen of je naar de gyn mag om te kijken of die er iets uit kan halen waarom je deze klachten houd.

succes

liefs bello

Hoi Bello,

Bedankt voor je reactie en advies. Als deze klachten aan blijven houden ga ik hier zeker met de ha over praten.

Bedankt!

Terug
Bovenaan