He Marina,
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord. Ik zal me er eens in verdiepen. Ken je misschien ook de Persona ? Dat lijkt er een beetje op, tenminste, je moet dan steeds een urinetest doen en dan krijg je via een soort mini computer een groene of een rode dag. Ik heb het na de laatste bevalling aangeschaft, maar het staat nog nieuw in de doos,... Iedere keer denk ik: o ja.. Maar je moet beginnen op de eerste dag van je cyclus en op de een of andere manier vergeet ik het steeds.
Vanwege medische redenen mag ik geen hormonen gebruiken, tenminste, het wordt ten zeerste afgeraden door de internist, dus ik wil ook echt geen pil meer, Er komt nog bij dat ik me zonder pil een stuk beter voel, ik heb nog maar zelden hoofdpijn en dat had ik wel veel.
Het is voor iedereen weer anders he.
Het is maar wat je fijn vindt denk ik.
Zouden jullie ooit wel een tweede kindje willen ?
Wij zouden nog wel eens graag een vierde willen ( ik in ieder geval wel

Maar omdat we veel zorgen hebben om 2 van de kids, weet ik niet of het er nog een keer van komt.
We zien het wel. We zijn in ieder geval erg blij met ons drietal, na 2 jongens ook nog een dochter !
Hoe gaat het met Daniel ?
Vermaakt hij zich nog een beetje ? En zit hij nog in de box ? Lotte hier wel hoor, iedere dag 1 a 2 keer.
Nou, fijn weekend verder !
Liefs, Sophie