Zwanger!!??

Goedemorgen!

Ik heb 2 dagen geleden een licht positieve extra sensitive test gehad tot 2x toe.
Gisteren met Clear blue digitaal een zwanger 1-2 weken in handen!
Helemaal blij!!...maar is dit niet een beetje te vroeg om al te juichen? ik zit dus bijna in vierde week...
Wel heb ik al 4 dagen trekkende spierpijn achtig links en recht onderin buik en heb zaterdag en zondag nacht een aantal scherpe steekjes gehad. (innesteling?)
mijn laatste menstruatie was 27 februari, had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden.
Wat denken jullie? stoppen met stressen of toch een beetje oppassen nog?
 
Hoi Ing,

Bij mij is het echt precies hetzelfde gegaan. Ik had bij een Kruidvat test 2x een licht rose streepje (kan als je het zo vroeg test dan wordt het HCG hormoon nog aangemaakt).
Vervolgens ook een clear blue test gedaan en daar stond ook 1-2 weken zwanger. Ik had ook steken in mijn linker zij, nog voordat ik had getest.

Dus gefeliciteerd meid. Mocht je toch meer zekerheid willen kan je natuurlijk ook langs de dokter gaan.

Geniet ervan!

Gr. Liselotte (sept mama /16 weken zwanger)
 
hey,

Ook ik weet net dat ik zwanger ben. Ik heb ook pijn/steken en een branderig gevoel onderin mijn buik. Ik heb gerust gesteld door de meiden hier dat het heel normaal is. Er gebeurd nu veel in je lichaam en alles is aan het groeien. Ik kan de laatste dagen aan niks anders meer denken dan dat ik zwanger ben......... Weet je het kan altijd mis gaan maar blijf positief. Sinds vandaag heb ik een beetje rust gevonden en ben ik er bijna zeker van dat alles goed gaat komen. Waar ik het vandaan heb weet ik niet maar heb vertrouwen in je lichaam.
Hoelang was je al bezig?
En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

gr kaatje86
 
Allereerst, van harte gefeliciteerd! Zo te lezen zijn jullie zwanger.

Langs de dokter gaan heeft geen nut, want hij doet hetzelfde testje als dat jullie gedaan hebben. Gewoon nog een paar keer testen voor alle zekerheid (en plezier). Ik ben nu zwanger van mijn 3e en het blijft elke keer weer spannend en leuk om die testen te doen. Bij mijn 3e kreeg ik pas na 1,5 week overtijd te zijn en 5 testen een positieve uitslag terwijl bij de 1e en 2e het meteen duidelijk was.

Doe over een paar dagen nog een test en dan moet het wel duidelijk zijn.

Wat die steken betreft: bij mijn 3e zwangerschap klapte ik zowat dubbel van de pijn rond de innestelingsperiode. Ik kon bijna niet meer lopen, dus die innesteling kan wel degelijk een gevoelig/onprettig gevoel geven en zelfs wat bloedverlies. Heel vaak wordt het zelfs aangezien voor een menstruatie. Echter een innestelingsbloeding duurt veel korter en is veel minder hevig dan menstruatiebloeding.

Anne
32wk 3e kind
 
Hoi!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!
Ik ben wel weer iets gerust gesteld!
Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Kaatje86:
Mijn man en ik zijn sinds 29 januari pas "bezig" dus eigenlijk maar net!
Het zou wel heel fijn zijn als alles goed gaat!
Jij weet t ook pas net toch? spannend hoor!

gr. ing81
 
zwanger is zwanger.

alleen is het natuurlijk nog heel pril, maar daar moet iedereen doorheen!

heb vertrouwen en over een paar weekjes weet je of het goed zit!

groetjes,
(32wkn3dgn)
 
Volgens mij als je niet zwanger bent kun je nooit een roze streepje zien hoe vaag het streepje ook is.
Geniet er lekker van en je ziet wel hoe het loopt.
Je zal zien het gaat zo onwijs snel...
Voor je het weet heb je een "buikje" hi hi
 
Volgens mij als je niet zwanger bent kun je nooit een roze streepje zien hoe vaag het streepje ook is.
Geniet er lekker van en je ziet wel hoe het loopt.
Je zal zien het gaat zo onwijs snel...
Voor je het weet heb je een "buikje" hi hi
 
Terug
Bovenaan