Zwanger!!??

Hoi Hoi,
Ik moest ongesteld worden, werd het niet, maar had wel ongelooflijk veel "menstruatiepijn". Test bleef negatief zelfs op de dag dat ik de dokter bezocht op een woensdag. Donderdag bloed en urine afgeleverd. Vrijdag positieve uitslag!!!!! De buikpijn bleef nog even en heb nu nog regelmatig steken, maar de eerste echo liet een kloppend hartje zien! HOERA!!!!
Gewoon lekker juichen als de test het zegt! Mis gaan kan altijd en bij iedereen. Dat heb je niet in de hand. Al ben je alleen maar blij met het bewijs dat tussen jou en je partner zwanger worden mogelijk is!!!!!
Groetjes Linda
 
Hey Ing1981,

Gewoon lekker gaan genieten van je zwangerschap! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en herken de klachten en de onzekerheid helemaal. Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Het heeft mij nl. enorm geholpen om even m'n klachten met de verloskundige (in mijn ogen DE expert) te bespreken. Ze kan je precies vertellen wat de klachten betekenen en wat voor klachten je hebt bij bijv. een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Uiteraard kan ze je niet beloven dat het met jullie kindje goed gaat en blijft gaan, maar het heeft mij wel enorm gerustgesteld!
 
Hey Ing1981,

Gewoon lekker gaan genieten van je zwangerschap! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en herken de klachten en de onzekerheid helemaal. Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Het heeft mij nl. enorm geholpen om even m'n klachten met de verloskundige (in mijn ogen DE expert) te bespreken. Ze kan je precies vertellen wat de klachten betekenen en wat voor klachten je hebt bij bijv. een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Uiteraard kan ze je niet beloven dat het met jullie kindje goed gaat en blijft gaan, maar het heeft mij wel enorm gerustgesteld!
 
Terug
Bovenaan