ZWANGER

Hi meiden,

Ik heb al wat berichtjes gezet bij "zwanger worden", maar nu mag ik mij ook bij "zwanger zijn" voegen. Ik weet namelijk sinds zondagavond dat wij zwanger zijn.

Ik vind het allemaal erg spannend en ben blij dat we 11 mei al de eerste echo hebben. Hebben jullie in het begin ook last gehad van krampen in de buik en pijn in de onderrug?

Liefs
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum!
Ik heb ook idd pijn gehad en rugpijn. Ik heb zelfs heel veel gevloeid, en ben inmiddels 22 weken zwanger van mijn 4e kindje! heb je net een test gedaan? Zondag? Hopelijk maak je je niet te druk en kan je lekker gaan genieten !!!
Liefs,
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum!
Ik heb ook idd pijn gehad en rugpijn. Ik heb zelfs heel veel gevloeid, en ben inmiddels 22 weken zwanger van mijn 4e kindje! heb je net een test gedaan? Zondag? Hopelijk maak je je niet te druk en kan je lekker gaan genieten !!!
Liefs,
 
Hi Too-shy,

Ik heb zondagavond een test gedaan. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, maar die bleef uit.
Ik vind het nog heel onwerkelijk. Gelukkig heb ik 11 mei al een echo dus schiet wel op.

liefs
 
Hi Too-shy,

Ik heb zondagavond een test gedaan. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, maar die bleef uit.
Ik vind het nog heel onwerkelijk. Gelukkig heb ik 11 mei al een echo dus schiet wel op.

liefs
 
Van harte!! Dan word je vermoedelijk ook een december-mama, of niet? Weet je al ongeveer hoe ver je bent? Ik ben nu 6 wkn en uitgerekend rond 13 dec. Wij hebben 4 mei echo...spannend!!

Kramp in de buik is bekend, gelukkig hier geen last van de rug :)

Geniet er heel erg van! Is het je eerste kindje?
 
@ Watermama,

Ja ik ben vermoedelijk op 25 december uitgerekend.
Ik ben nu ongeveer 4 weken en een paar dagen..

Gelukkig is de kramp normaal.. Maar ik hoop wel dat er snel meer zwangerschapsverschijnselen komen..
Dan voelt het pas echt he..

Liefs
 
Terug
Bovenaan