ZWANGER

@ Watermama,

Ja ik ben vermoedelijk op 25 december uitgerekend.
Ik ben nu ongeveer 4 weken en een paar dagen..

Gelukkig is de kramp normaal.. Maar ik hoop wel dat er snel meer zwangerschapsverschijnselen komen..
Dan voelt het pas echt he..

Liefs
 
hey,
Ja die kramp hoort erbij hoor! Dat had ik ook.
Ik hoopte ook dat ik snel meer zwangerschapsverschijnselen zou krijgen, zodat het echter voelt. Al snel kreeg ik die ook. Maar inmiddels ben ik ruim 16 weken zwanger en erg blij dat de vermoeidheid en de misselijkheid zo goed als voorbij is. Want dat was ook niet echt een pretje;)
Veel plezier met je zwangerschap en 11 mei tijdens je echo.
Liefs
 
Hi Meiden,

Wanneer kregen jullie ongeveer de zwangerschapsverschijnselen? Op deze website heb ik begrepen dat je dat eigenlijk pas kan verwachten vanaf week 6 en 7.

En hoeveel testen hebben jullie gedaan? Ik heb gewoon één test gedaan van clear blue.

Liefs
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Zo'n eerste echo is echt geweldig, dan zie je je kleine wondertje en wordt het besef ineens echt.
Je weet dat je zwanger bent en je voelt krampen, maar je wilt het kleintje met eigen ogen zien.
Geniet van de eerste echo.

Zelf heb ik op 12 mei de 20wk echo en hoop dat ons wondertje laat zien wat hij of zij is.
Het belangrijkste is toch wel de gezondheid en dat ze nikx geks vinden.

Groetjes Esther
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Zo'n eerste echo is echt geweldig, dan zie je je kleine wondertje en wordt het besef ineens echt.
Je weet dat je zwanger bent en je voelt krampen, maar je wilt het kleintje met eigen ogen zien.
Geniet van de eerste echo.

Zelf heb ik op 12 mei de 20wk echo en hoop dat ons wondertje laat zien wat hij of zij is.
Het belangrijkste is toch wel de gezondheid en dat ze nikx geks vinden.

Groetjes Esther
 
Hey gefeliciteerd !
Die krampjes horen erbij hoor , de 1 heeft het wat eerder dan de ander !
Heb zelf net mijneerste echo gehad ! Wij zijn zwanger van de tweede , maar het was toch weer erg speciaal ! ben 2 december uitgerekend!
 
Hey gefeliciteerd !
Die krampjes horen erbij hoor , de 1 heeft het wat eerder dan de ander !
Heb zelf net mijneerste echo gehad ! Wij zijn zwanger van de tweede , maar het was toch weer erg speciaal ! ben 2 december uitgerekend!
 
Terug
Bovenaan