Zwanger?/

De ene test is gevoeliger dan de ander. Ik meen inderdaad dat Clear Blue een gevoeliger test is. Die meet dus kleinere waarden HCG en reageert daar dan op. Het kan dus wel kloppen. In ieder geval heel erg gefeliciteerd met je prille zwangerschap, ik hoop voor je dat het een fijne zwangerschap word!! Geniet ervan!

De ene test is gevoeliger dan de ander. Ik meen inderdaad dat Clear Blue een gevoeliger test is. Die meet dus kleinere waarden HCG en reageert daar dan op. Het kan dus wel kloppen. In ieder geval heel erg gefeliciteerd met je prille zwangerschap, ik hoop voor je dat het een fijne zwangerschap word!! Geniet ervan!

ik sluit me aan bij de rest
je hebt idd de`1ste test net te vroeg gedaan
zonder hcg in je urine heb je geen positieve test dus denk idd dat je echt zwanger bent al ist nog erg pril!

Willy,

Je bent zwanger!!! Gefeliciteerd meis! Wat spannend! Mijn duimpjes draaien op volle toeren voor jou!!!

Hoe voel je je er verder onder, wel rustig in je lijf of wordt je er erg onrustig/onzeker van? Denk aan je!

Liefs Lientje

Tuurlijk ben je zwanger!!!!
Ik ben al erg snel van de huismerktestjes afgestapt...kocht alleen nog maar Cleur Blue.
En een digitale is helemaal zeker.
Die van dinsdag kan waarschijnlijk net iets te vroeg zijn geweest en als hij dan niet zo gevoelig is dan krijg je al snel een negatieve uitslag..Dussss...gefeliciteerd!!!!!
Lekker genieten!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan