Zwanger!!

Gefeliciteerd!!!!
Ik kan je een hand geven, vanmiddag getest en ook ik ben zwanger! Volgens onze berekeningen verwachten we ons 2e kindje 30 december.
Maar nu eerst die spannende eerste 12 weken doorkomen! De eerste 4,5 hebben we gehad.
Ben je trouwens niet 'bang' dat het weer een tweeling wordt?

Groetjes, Irene
 
Gefeliciteerd!!!!
Ik kan je een hand geven, vanmiddag getest en ook ik ben zwanger! Volgens onze berekeningen verwachten we ons 2e kindje 30 december.
Maar nu eerst die spannende eerste 12 weken doorkomen! De eerste 4,5 hebben we gehad.
Ben je trouwens niet 'bang' dat het weer een tweeling wordt?

Groetjes, Irene
 
hè geluksmama,
van harte gefeliciteerd! en je kan de weken nu vooruit kijken, maar straks gaat het zo snel....geniet er van! Ik ben ook van ons 4e kindje in verwachting.
Hebben jullie nu ook meer kans dat je weer een tweeling zou krijgen?
Liefs,
 
Gefeliciteerd!!!!
Ik kan je een hand geven, vanmiddag getest en ook ik ben zwanger! Volgens onze berekeningen verwachten we ons 2e kindje 30 december.
Maar nu eerst die spannende eerste 12 weken doorkomen! De eerste 4,5 hebben we gehad.
Ben je trouwens niet 'bang' dat het weer een tweeling wordt?

Groetjes, Irene
 
Ja, ik ben wel een heel klein beetje bang dat het weer een tweeling wordt. 't Zit in de familie (2 eiig en dat is erfelijk).
Maar goed, mocht het zo zijn dan komt het ook wel goed en is het meer dan welkom.
Daarom zit ik ook te popelen om een echo te krijgen........
Ik heb wel dat ik de hele dag "vol" zit en dat had ik toen ook (o, o....).

En ik heb het ook uitgerekend en zou 31 december uitgerekend zijn!!

Wat een leuke reacties trouwens!!
 
Ja, ik ben wel een heel klein beetje bang dat het weer een tweeling wordt. 't Zit in de familie (2 eiig en dat is erfelijk).
Maar goed, mocht het zo zijn dan komt het ook wel goed en is het meer dan welkom.
Daarom zit ik ook te popelen om een echo te krijgen........
Ik heb wel dat ik de hele dag "vol" zit en dat had ik toen ook (o, o....).

En ik heb het ook uitgerekend en zou 31 december uitgerekend zijn!!

Wat een leuke reacties trouwens!!
 
Terug
Bovenaan