zwanger?

A

Anoniem

Guest
ik had op 9 februari moeten beginnen met de pil. dit ben ik toen vergeten. ik ben pas op 13 februari begonnen met de pil. mijn man en ik hebben op 11 februari en 13 februari onveilige sex gehad. is er een kans dat ik zwanger ben? en vanaf wanneer kan ik dit testen? ben inmiddels gestopt met de pil, ookal zou ik nog niet zwanger zijn. we zijn er wel klaar voor dus vandaar dat ik gestopt ben op 15 februari

oei dat is moeilijk te zeggen!!ik snap het ook niet helemaal...je had op 9 feb moeten beginnen en pas de 13e begonnen en de 15e weer gestopt...?
denk dat je nog geen eisprong hebt gehad maar kan natuurlijk wel helemaal in begin zijn!Hoe lang is je cyclus!als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen dan zou je begin volgende week kunnen testen!succes!

ik ben inderdaad de 15 weer gestopt. omdat ik het constant weer vergat. en aangezien we al een tijdje de kriebels in onze buik hadden om een kindje te nemen heb ik de knoop doorgehakt en nu helemaal gestopt met de pil. dankje wel voor je reactie

Hoi Wensinkje,

De kans dat je zwanger bent is er natuurlijk, maar als je alleen op 11 en 13 februari onveilige sex hebt gehad is deze kans niet heel groot. In de bijsluiter van de pil staat volgens mij hoe groot deze kans is als je in de eerste week bent 'vergeten'. Je bent natuurlijk nu helemaal gestopt, dus de kans is wel aanwezig dat je zwanger bent.
Na het stoppen met de pil is het handig je eerste menstruatie af te wachten, zodat je weet wanneer daarna ongeveer je eisprong plaatsvindt (ong 14 dagen na je menstruatie) en kun je ook preciezer rekenen. Je kunt volgende week gaan testen als je niet ongesteld wordt.
Spannende tijd hoor! Laat je het nog even weten?

Groetjes, Chantal

ik zal het zeker laten weten. ben erg nieuwsgierig. we kunnen niet wachten.

Hallo Wensinkje!

Al die dagen de pil vergeten? Okee, je wilt het dus graag. Spannend hoor! Succes ermee!

Liefs mij

P.s: hoe oud ben je meid?

ja ben inderdaad al die dagen de pil vergeten. net nieuwe baan dus druk druk druk.
ja we willen het heel erg graag. ik ben 21 jaar

Hay meid!

Ik dacht al dat je vrij jong was. Dat is niet raar bedoeld hoor maar dat merk ik aan je manier van schrijven.

Spannend allemaal zeg! Ik hoop dat je snel zwanger bent! En een kindje mag krijgen.....want nemen............bestaat niet.

Succes!!

P.s: ik zal me ook even voorstellen: Ik ben Jessica en ben 26 jaar. Getrouwd met Udo en vanaf september gestopt met de pil. Een keer snel zwanger geworden en vollop genoten maar dat is helaas niet goed gegaan..............vandaar dat je ze niet neemt maar krijgt.

Gezellig dat je er bij komt!

xxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan