zwanger?

mijn leefdtijd is inderdaad nog jong. maar ik zal ook wat meer overmezelf vertellen.

ik woon nu al 2 jaar samen met mijn man. afgelopen oktober zijn we getrouwd en verhuisd naar een mooie eengezinswoning. we hebben nu alles goed voor elkaar. we hebben al een hele tijd een kinder wens maar er waren altijd nog een aantal factoren waarom ik nog niet gestopt was met de pil. we hadden nog geen woning waar we konden blijven wonen, en we hadden allebei nog geen volledige baan. maar nu we dat wel hebben hopen we onze wens in vervulling te brengen. Een kindje. inderdaad een kindje neem je niet, maar je krijgt de eer om er hopenlijk een te krijgen. hier ben ik me heel erg bewust van. ik kan niet wachten tot ik volgende week de test kan doen want voor mijn gevoel ben ik er klaar voor.

liefs mij

Hey meid,

Wat leuk, pas getrouwd! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel is dat hé, alles voor elkaar hebben en dan samen weer wat nieuws aangaan....

Ik hoop echt dat je snel zwanger bent en dat het allemaal goed zal gaan!

Hou ons op de hoogte! Leuk om nu wat meer van je te weten!

Succes hé!!

Wanneer moet je ongesteld worden?

xxxxxxxxxxx Jessica

nou ik heb eens zitten rekenen.. en ik moet over 2 dagen ongesteld worden.. normaal heb ik een paar dagen van te voren al dat ik bruin of heel licht roze bloed verlies.. nu nog niks te zien.. dus nog even afwachten

Spannend meid!
Wie weet, het zou kunnen hoor!
Succes met afwachten!

Terug
Bovenaan