Zwanger?

Gefeliciteerd!!!! Mijn kleine man is net 1 jaar geworden en ik moet eerst geopereerd worden en dan mag ik weer zwanger worden, dus hier komt wel een groot leeftijds verschil.
 
Dank je wel. Bij ons was het een complete verrassing (slikte Cerazette). Amy is 29 juli 1 jaar geworden en ik ben alweer 39 weken zwanger. Nog een weekje dus. We hebben ook al een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3 jaar.

Wat vervelend dat je eerst geopereerd moet worden. Hopelijk niets ernstigs. Alvast succes en sterkte!
 
Nou ik kan me voorstellen dat het een verrassing was, maar wel een leuke zeg! Succes straks met de bevalling.

Ik heb last van m'n bekken, de zwangerschap was ook zwaar, dus hopelijk aan het eind van het jaar opereren en dan ben ik van d epijn af.

 
Oh jee. Ik wist niet dat ze er operatief iets aan kunnen doen?
Momenteel zit ik al weken binnen omdat ik niet kan lopen (wegens bekkenpijn) en de vk komt bij mij thuis. Gelukkig heb ik het over het algemeen alleen tijdens een zwangerschap en ben ik er straks weer grotendeels vanaf.

Pff, ellendig hoor. Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Sterkte!
 
gefeliciteerd :D

sweetchica en ik zijn ook zwanger :D

ik ben morgen pas 7 weken. erg pril dus nog. a.s. maandag mn eerste echo (is vervroegd)
spannend! wij gingen er wel echt voor en t was de 2e ronde al raak :D

voor ons wordt het ons 3e kindje, als alles goed gaat natuurlijk.

liefs, do
 
oh whaha ik zit gewoon op t verkeerde forum :p ik ben van t juni forum hahahaha
verkeerd gekeken :p

liefs, do
 
Terug
Bovenaan