zwanger?

Was geen aanval hoor hahaha. En het probleem door de pil heen ken ik helaas ook. Wel langgeleden maar tot 2 keer toe. Zelfs door een spiraal heen zwanger geraakt. Helaas zijn die allemaal op miskramen uitgelopen. Had altijd ook gedacht dat ik supervruchtbaar was tot het moment dat ik heeeeeeeel graag een kindje wilde. Natuurlijk is iedereen anders en de een wil er graag nog 1 bij en een ander vindt het gezin compleet zo (of voorlopig) Wanneer is je stopweek eigenlijk. (mocht je trouwens denken dat je al wat langer zwanger bent zou ik zo snel mogelijk een test doen)

Spannend zeg! Heb dat gehad na Elias, dat gevoel..maar gelukkig was dat niet zo toen. heb toen meteen getest!
Hoop voor jullie dat het niet zo is! EN voor jou supertje dat het wel snel raak is!!

@supertje, vaak omdat je te graag zwanger wil worden daalt je vruchtbaarheid.
een nicht van me heeft het gemerkt.
ze heeft 4 jaar lang geprobeerd zwanger te worden met alle methodes die er maar waren.
en een jaar later is zo zonder hulp zwanger geworden.
ze hadden alle hoop al opgegeven.
en ondertussen heeft ze een gezonde tweeling!
ze zijn nu beide 8 jaar oud.

tenminste dat vertelde ze me hoor

@kelly ik heb zelf geen eisprong meer, had door de zwangerschap wel weer op gang kunnen komen maar blijkt niet het geval. Dus bij mij is het medisch en niet omdat ik graag wilde. Ben dus afhankelijk van hormonen.

suppertje ik weet dat het gen aanval was
haha maar vond het wel errig verveelend
dat de 1 graag kinderen wil
en de ander hoopt ergens dat het niet zo is.
las dat je zelfs door het spiraaltje heen zwanger bend geweest?
nou dan twijfel ik daar nu ook over
dacht zo mocht het niet zo zijn
dan ga ik een spiraal laten zetten.
ik moet nog 1 week de pil slikken
en dan is de stop week
miekje, blij dat jij ook het gevoel
hebt gehad.

je zou ook een goedkope test bij de kruidvat kunnen halen, 2 vooor 5 euro geloof ik. in ieder geval gefelciciteerd als het zo is en zo niet dan pfff. houdt ons op de hoogte

Terug
Bovenaan