Zwanger ?!?!

Oke ben stout geweest kon het niet laten. Moet eigenlijk woensdag ( wd 15 ) bloed prikken, maar dacht net ach gooi er gewoon een test tegenaan.
In mijn veronderstelling dat het op niks zou uitdraaien zag ik ineens een hele lichte streep verschijnen. Dat is toch goed dan? Bedoel is streep niet gewoon een streep?
Het kan niet door de pregnyl komen want die heb ik 2 weken terug gezet. Heeft Utrogestan wel een invloed op een test? Iemand die het misschien weet?

Jenny

Dank je Jasch, ik blijf voorzichtig blij, maar geloof er nu wel meer in. Zo stom want dacht echt dat het op niks zou uitdraaien. Goh wat hoop ik dat woensdag de uitslag toch ook goed is zeg.

Dan ben je toch echt zwanger.Ik ga je ook al feliciteren.Pregnyl is na 14dg uit je urine en ultrogestan zorgt er niet voor dat je een pos.test krijgt.

Ja denk dat het wel kan hoor...test over twee dagen nog eens, dan moet je streepje donkerder zijn!

Gefeliciteerd alvast (een voorzichtige dan..haha)

gr Yosha

Meiden bedankt, ik hoop zo dat de uitslag woensdag ook goed is. Hou jullie op de hoogte. Zou wel helemaal te gek zijn als de 1e ivf meteen lukt want ging daar eerlijk gezegd helemaal niet van uit.

Ik testte deze keer ook 4 dagen van te voren positief en dacht eerst ook dat het door de pregnyl kwam. Niet dus. Er groeit een klein minimensje. Na 10 dagen is de pregnyl uit je bloed volgens de bijsluiter van pregnyl zelf. Ziekenhuis houdt voor de zekerheid 14 dagen aan. Dus een voorzichtig gefeliciteerd.

Terug
Bovenaan