Zwanger ?!?!

Hoi Jenny,

dit is de 4de iui nummer 4 is de eerste met hormonen prikken....die andere 3 waren zonder hormonen..

ik heb al 3 teleurstellingen gehad van de iui"s dus ik heb nu zoiets... dat ik niet ga denken van ow ik voel wat anders dus dan zal het misschien wel...maar nee...dat ga ik niet doen want dan word ik gek....

dus het is spannend....

XXXX Brenie

@Jenny: nee bij ons doen ze pas met 7 weken een echo omdat die van 6 weken meer twijfel kan veroorzaken. Of je ziet een hartje of je ziet bijna niets...dus dat wil ik zeker niet, dus vandaar dat ons ziekenhuis wacht tot 7w3d, maar die heb ik dus nu zelf vervroegd naar 7w....dan kun je als het goed is al echt iets onderscheiden en natuurlijk een hartje zien..
alhoewel, ik kan me er nog niets bij voorstellen hoor!

Maar de kwalen zijn in volle hevigheid terug, ben er achter dat de kwalen in de loop van de week toenemen en als ik goed uitrust in t weekend vallen ze begin van de week mee...apart he..

Nog 4 nachtjes slapen.....

@Yosha, je hebt gelijk heb net gehoord dat mijn waarde netjes was gestegen en heb pas 29 nov een echo dus indd week 7. Wat duurt wachten lang he pfff. Jij succes maandag he

Hoi Jenmy,

hoe hoog was je HCG nu?

oh meid, nu begint wederom een spannende periode....tis ook wat he voor ons bij wie t zo moeilijk gaat en zo lang duurt allemaal, ben je eindelijk zwanger, kun je weeeeeer wachten...maar goed, duimen dat t goed blijft gaan!

Succes met wachten, ik ben vrij zenuwachtig voor maandag, heb de eerste keer namelijk een missed abortion gehad, dus ik kan me echt niets voorstellen bij de echo van maandag...pffff

Maar goed, we wachten maar weer verder af.

gr Yosha

@Yosha woensdag was het 98 en vandaag 198 dus netjes zeiden ze. Je ben ook zo stressy paar keer miskraam en laatste keer een bbz en eileider eruit vandaar nu ook de ivf

Terug
Bovenaan