Zwanger

Nou ik zal me even voorstellen en mijn verhaal doen. Ik ben mama van 2 mooie kindjes 1 bijna 4 en 1 van 2! Omdat wij niet uit onszelf zwanger worden loop ik voor elke zwangerschap in het ziekenhuis. Deze 3e maakt het ons het moeilijkste! We zijn ruim anderhalf jaar bezig geweest waarin in maar 4 keer een eisprong heb gehad waarvan er 3 drie keer een zwangerschap is ontstaan. In okt 2010 helaas eindigde dat in een mk, in april 2011 ook helaas een mk ( totaal 3 miskramen voor mijn 1e dochter ook al 1) en nu ben ik gelukkig weer zwanger! Heb vorige week een test gedaan en ben nu 5.2 weken zwanger! Heb 23 december de 1e echo bij de gyn! Ondanks dat het heel spannend is hebben we een zeer goed gevoel!

Groetjes

Gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat alles goed gaat. worden weer even spannende weken.. Zelf ben ik zwanger voor de 1e keer, na 4 jaar proberen ook via IVF. succes 23 dec. hopelijk zien jullie een mooi hartje kloppen!

Hoi,

Ik zat al een tijdje uit te kijken naar het augustus forum en ja hoor, hij is er! Ik wil ook graag meeschrijven. Ben net zwanger van kindje nummer 2. Ik vind het op dit moment vooral superspannend of het allemaal goed blijft gaan! Ik voel ook nog niet zoveel en jullie?

Gefeliciteeeeeeeerd!! Wanneer ben je precies uitgerekend?? Nee hier voel ik ook nog niks, op af en toe gevoelige borsten na. Maar dat ben ik van al mijn zwangerschappen wel gewend, het is dat ik een posi test heb anders zou ik het niet weten en geloven!!

Hallo meiden,

Ik kom ook bij jullie in de groep. Hopelijk mag het allemaal goed gaan bij ons! Ik ben 4 augustus uitgerekend! En jullie?? Hebben jullie veel kwaaltjes?? Het is bij mij dat de test het zegt want ik merk helemaal niks. Heel af en toe beetje last van mijn buik.

Gefeliciteerd Kuss

Ha meiden,

Gefeliciteerd!!
Wat leuk dat je nu weer zwanger bent, ik hoop voor je dat alles goed gaat de komende weken-maanden!!
Zelf heb ik 1 miskraam gehad!
Nu voor de 2de keer zwanger, vind het echt heel spannend!!

ik ben ongveer 5 augustus uitgerekend, heb niet veel last van kwaaltjes, af en toe iets misselijk!

liefs!

Terug
Bovenaan