Zwanger

Hallo allemaal

Ik zal mij even voorstellen,Ben maartje simons en 26 jr

Ik ben 5,5 week zwanger,maar mijn symptonen nemen af,omdat ik 3 maanden geleden een miskraam heb gehad,ben ik nu erg onzeker.heeft iemand hier ervaring mee?23 dec heb ik de eerste echo...ik heb ng een digitale test gedaan en die geeft wel aan dat mijn weken stijgen en hormonen....iedereen susces en geniet van je zwangerschap

@mamaLenR
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat fijn om je hier tussen te zien staan!
Ik herken je nog van de december mama's.
Ik hoop heel erg dat deze zwangerschap goed blijft gaan!!!

Liefs Danielle (Redaro, december2011)

Hoi allemaal, ook ik ben zwanger!
Het is heel onwerkelijk allemaal. Ik woon met mijn man (ook Nederlander) in Amerika en bij ons ging het zwanger worden niet vanzelf. Lang verhaal kort: onze enige optie was IVF/ICSI. Op 30 november zijn mijn eicellen weggehaald en 3 december zijn 2 van onze embryos teruggeplaatst. Ben nu dus 4wk en 3dgn zwanger en 22 augustus zou de uitgerekende datum zijn. Om de 2 dagen moet ik bloed laten prikken om mijn HCG waarden in de gaten te houden. HCG gaat omhoog, dus zwanger! Eergisteren een thuistest gedaan en die gaf aan ‘pregnant’. Volgende week nog 2x bloedprikken en de week erop een echo. Dan zou ik 6 weken zijn. Ben zooo benieuwd naar de echo, is het er 1 of misschien wel 2?
Verder nog niet echt last van kwaaltjes, zo af en toe heb ik het gevoel of ik ongesteld moet worden en ik heb een beetje bruine afscheiding. Nurse zegt dat zolang het geen vers bloed is, ik me geen zorgen hoef te maken.

Terug
Bovenaan