Zwanger

Hallo meiden,

Nadat ik in okt een missed abortion heb gehad,Heb ik gisteren ontdekt dat ik weer zwanger ben.
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen.

Heb vandaag een afspraak gemaakt en 1 febr. Heb ik een afspraak bij de verloskundige,als ik het niet uit hou dan mag ik bellen om eerder al even te kijken.
Vorige keer kregen we met 10 weken de eerste echo en daar bleek dat het niet goed was.

De eerste weken zijn voor mij nu dus heel spannend.

Liefs Rian

Hoi Rian,

We hebben samen op het mei-forum gezet en ik was even hier aan het spieken... en zag dat je opnieuw zwanger bent! Wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat nu alles goed mag blijven gaan. Hele fijne zwangerschap!
Liefs Chantal

Hoi Rian,

Ik heb hetzelfde gehad.
Ik had de 12 weken echo bleek dat de kleine waarschijnlijk al 2 weken overleden was niks van gevoeld.
Zelfs niet eens gevloeid. Ik ben nu morgen 7 weken dus het blijft nu toch wel heel erg spannend hopen dat het nu wel blijft zitten.
Heel veel succes.

xxx yvet

Gefeliciteerd!
Ik begrijp je spanning, ik heb in precies hetzelfde schuitje gezeten in juli 2011. Ik ben toen 2x gecureteerd en was daardoor even goed van de wereld. Nu is het weer raak en is het spannend.

Fijn dat je vk zo meedenkend is en je snel wil zien. Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan deze keer!

Liefs Sabien

Dank je wel meiden.

Ik voel me gelukkig verder goed nog niet misselijk maar dat kan nog wel komen.

Hoe is het nu met jouw Silva Maas?
En hoe is het met jouw Chantal?

Liefs Rian

hier gaat het goed ondertussen 23 weken zwanger 20 weken echo was ook goed gelukkig en we krijgen een klein meisje er bij vindt mijn dochter helemaal geweldig

Terug
Bovenaan