Zwanger

Hoi Rian,

Fijn dat je je goed voelt! Ik ben nu 22 weken en voel me prima. De kleine beweegt en schopt veel, erg gezellig. Ik hoop dat jij dat ook snel mag voelen. Wij krijgen trouwens een jongen!
Geniet van je zwangerschap he?!

@chantal en Silvy,

Wat goed om te horen dat alles goed gaat,ik ben blij als ik de eerste echo gehad heb en dan zie dat het in orde is,maak me maar niet te druk en probeer van alles te genieten.
1 februari heb ik de afspraak staan.

Liefs Rian

Hoi Rian-Sanne,

Ook ik heb in oktober een missed abortion gehad en ben er sinds 5 januari achter dat ik inmiddels weer in verwachting ben. Ben heel erg blij maar vind het ook heel eng. Ik mag gelukkig 23 januari al voor een echo en 6 februari naar de verloskundige. Me vorige zwangerschap was ik zo misselijk dat ik niks binnen kon houden en nu heb ik vanochtend voor het eerst gespuugd en ben ik heel erg duizelig maar kan wel normaal eten het voelt zo anders. Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor iedereen.

Groetjes,

joyce

Hoi joyce,

Hoeveel weken ben jij nu?
Ik ben nu 5 weken er 4 dgn.1 febr heb ik de eerste afspraak bij de vk.
Als ik toch eerder wil hoef ik aar te bellen.

Jij ook gefeliciteerd trouwens geniet er maar van,probeer ik ook te doen.

Liefs Rian

Hoi Rian- Sanne,

Dank je wel. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen volgens mijn eigen berekening. Ik hoef niet eerder naar de verloskundige maar mag wel over 10 dagen al voor de vroege echo. Dit wordt bij mij op een aparte locatie gedaan. En 6 februari mag ik naar de verloskundige. Als ik vragen heb of het niet vertrouw mag ik altijd bellen of langskomen bij de verloskundige praktijk. Tot nu toe voel ik me goed en totaal anders dan bij de vorige zwangerschap (niet de hele dag spugen en willen slapen).
Ben er ook meer van aan het genieten, maar vind het ook wel eng en spannend.
Succes en hoop op het hele september forum (en andere) geen slecht nieuws te lezen, want ik duim voor iedereen die zwanger is dat het allemaal goed verloopt.

Groetjes

Hoi joyce-Jeroen en suto

Hier is alles goed,voel me goed af en toe misselijk en niet echt een honger gevoel meer het gevoel alsof ik helemaal vol zit.
Ben alleen zo moe vanaf een uurtje of 4 s'middags.
Heb het tegen mijn baas gezegd dat ze er rekening mee kunnen houden ik werk in een kapsalon dus moet de hele dag staan.

Hoop ook dat het allemaal goed blijft gaan deze keer.

Jij heel veel succes en we spreken ons hier we joyce.

Terug
Bovenaan