zwanger:-)

Ik geloof dat ik mij hier kan aanmelden:)
vanmorgen een test gedaan en 2 streepjes. Geloof het nog niet helemaal..
Ik heet Patricia
woon in noord-holland
hebben al 1 dochter Kaylee van 5

hopenlijk dienen snel meer meiden zich aan op het Oktober forum:)

liefs

dank je wel:)
ja begin oktober..de 8e ongeveer...athans dat zegt internet hahahaha.
jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.\wanneer ben jij uitgerekend? jij bent van sept. toch?

Hoi Patricia,

Ik had me bij de eerste discussie al aangemeldt.
Ik ben Linda, heb 1 zoontje van bijna 2, en ben als het allemaal klopt op 3 oktober uitgerekend. Ik heb bij de eerste meegechat op maart 2010 mama's, maar ben uiteindelijk een februari mama geworden, kan dus nu weer het geval zijn...
Ik woon in het zuiden van het land.

We spreken elkaar vast wel de komende maanden.

Groetjes Linda

hey lilla2204: Ik las het net hahahaha...nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap:)
lekker gevoel weer he?

Ik heb met de mama`s april2006 mee gekletst. Ik ben toen 3 weken eerder bevallen op 22 maart 2006. Met die mama`s nog altijd contact op een gesloten forum. Ben daar alleen niet meer zo actief als voorheen..We spreken elkaar ook allemaal op hyves of facebook dus dat forum verwaterd een beetje..
Ik ben trouwens 27 en als het goed is rond 8 Okt. uitgerekend.

Hopenlijk blijft de zwangerschap goed verlopen. Daar gaan we voor!!
voel me nu wel al 2 dagen misselijk en vreselijk moe..

liefs Patricia

Hoi Patricia, de mama's van het maart forum 2010 vond ik op een gegeven moment een beetje te belerend, zo van dat mag niet dit mag niet... Toen ben ik met 2 mama's met wie het wel klikte prive verder gegaan via mail en hyves. Helaas is dat verwaterd. Af en toe nog een mailtje om te vragen hoe dat dan gaat.

Ik ben ook wat eerder bevallen, Met 38 weken en 4 dagen werd ik ingeleid omdat ik 2 nachten eerder vruchtwater verloren was. De dag er tussen in al 'lekkend' doorgebracht, nog snel de laatste puntjes op de i gezet, zogezegd. Ideaal vond ik zelf.

Ik ben helemaal door het dolle heen. De vorige keer ben ik vrij snel zwanger geworden, nu al een jaar gestopt met de pil. Omdat ik 2 vriendinnen heb die nu gelukkig na een lange lijdensweg (iui, ivf) zwanger zijn geworden, ging ik me wat onzeker voelen. Nu dus toch spontaan zwanger. Ik ben helemaal door het dolle heen... Sliep vannacht maar kort, en toen mijn man eruit ging om kwart voor 6 kon ik ook niet meer slapen... Eruit maar en ik ben een kast op gaan ruimen. Ha ha, nu al nesteldrang?

Ik ben trouwens zelf 31 jaar. Getrouwd met een Engelsman, en woon sinds 4 jaar weer in Nederland, na 4 jaar in Engeland te hebben vertoefd.

Die moeheid herken ik wel, dat valt niet mee met een heerlijk eigenwijze flinke peuter van 15 kg... Merk nu al wel dat ik heel anders in deze zwangerschap sta, ben er veel bewuster mee bezig... Die 9 maanden lijken ineens veel korter... Er moet nog zoveel gebeuren om ons huis in orde te maken voor een tweede. De tweede kinderkamer is nu nog in gebruik als was en droog kamer (de droger staat er en het droogrek), logeerbankje, Er liggen heel veel spullen in de inbouwkast (motorkleding, etc die nog allemaal een nieuw plekje moeten krijgen)...
Ha ha, ha, hoor mij...

Fijn om hier al openlijk te kunnen kletsen.. Het is nog zo vroeg he, heb jij het al aan iemand verteld? Ik wil eerst de 4 weken af wachten, dan nog eens testen, ik heb de afgelopen week 2 x getest, en dit waren steeds vage streepjes... Wel steeds een beetje duidelijker overigens...

Groetjes Linda

gefeliciteerd!! geniet er lekker van. hopelijk heb je niet te veel last van de kwaaltjes de komende weken!! Heb je al een afspraak voor de 1e echo staan?

Groetjes Monique (april club)

Terug
Bovenaan