zwanger:-)

@ Linda: wat jammer dat de mama`s van het maart forum zo deden..dat brengt de zweer niet ten goede. Ik praat nog steeds mee op het Forum maar ben gewoon niet meer zo actief. Ook omdat we elkaar allemaal spreken via Facebook.

Kan me voorstellen dat je door het dolle heen bent:) het is toch een wonder weer wat in je groeit..mijn beste vriendin heeft ook een kindje via IVF..Gelukkig bestaat het maar wat een lange weg hebben zij ook af moeten leggen voordat het eindelijk zover was.

Ik heb idd ook het weekend zo kort geslapen. als ik wakker was dacht ik er meteen aan en kon de slaap niet meer vatten hahahaha

Hier moet ook het 1 en ander omgegooid worden. Ik ga heel bewust deze zwangerschap ervaren, Dit is de 2e en de laatste dus wil er zo van gaan genieten..

Naast dat ik soms wat misselijk en moe ben voel ik helemaal niks hahahaha...Voel me eigenlijk gewoon..jij?

mijn beste vriendinnen weten het maar verder niemand..Wij willen het tot 24 Maart uitstellen want dan vieren wij mijn dochter haar verjaardag dus dan willen wij het bekend maken. Zij krijgt een t-shirt aan met ik wordt grote zus. zodat iedereen dat kan zien:)

@ Monique: dank je wel. ja 1e echo is 14 Maart...dan pas hahahaha...

liefs

Ik ben nog niet misselijk, de vorige keer was het ook op de dag nauwkeurig met week 6, dus dan heb ik nog 2 weekjes rust. Al ben ik wel erg moe. En helaas nu ook een griepje...

Donderdag ga ik nog 1 x testen, dan hoop ik dat ik een duidelijke uitslag krijg, dan ben ik ook 4 weken...

Echo nog niet gepland, wil eerst duidelijke uitslag.

Vanmiddag voelde ik me even wat beter, en ben dus meteen wat om gaan gooien om te kijken hoe onze slaapkamer beter gebruikt kan worden. Met wat om te zetten, hebben we nu ruimte om uiteindelijk het droogrek kwijt te kunnen, als we kinderkamer 2 ook vol hebben. Ha ha!!! Ik vind het zo grappig... De vorige keer was ik er nog helemaal niet zo mee bezig... Nu weet ik wat me te wachten staat, denk ik.

Mijn zoontje wordt over 3 weken 2, maar dan vind ik het nog wat vroeg om het iedereen te vertellen. Eind deze week vertel ik het aan schoonouders en ouders, denk ik. En dan wanneer ik vrienden zie, zal ik het hen ook wel vertellen, kan je toch niet voor je houden, he!

Nu heb ik net met mijn nichtje af gesproken om naar de sauna te gaan in maart, maar dan ben ik ws 10 weken. Ze raden af om te gaan, maar ik ben wel redelijk ervaren om naar de sauna te gaan.
Tips van iemand op dit gebied?

Groetjes Linda

bij mijn dochter was ik ook met vlagen misselijk maar niet overgeven ofzo.
mijn borsten worden wel weer iets gevoeliger maar niet pijnlijk wat ik bij mijn dochter wel had.

omgooien doe ik nog niet hoor hahahaha...denk dat we dat pas na de 20 weken echo gaan doen.

je zoontje is dus bijna jarig...leuk die voorbereidingen altijd:)

op sauna gebied: heb daar niet veel verstand van weet wel dat het idd niet handig is om naar de sauna te gaan als je zwanger bent.

liefs

Terug
Bovenaan