Zwanger?!?!

Meiden!

Ik denk dat het hier heel erg de goede kant opvgaat. Vandaag 9 dagen na de laatste spuit en 15 dagen na de IUI en de test is nog steeds positief! Hij is nog steeds niet lichte geworden!

Nog steeds (soms erge) krampen, maar geen spoortje verkleuring in mijn ondergoed. Nog geen enkele afscheiding die een naderende ongi doet vermoeden.

Langzaam begin ik te geloven dat IUI 4 wel eens raak kan zijn.
Morgen een digitale test en dan hoop ik 2-3 weken zwanger te zien staan.

Waaaaa!ik word er hyper van!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Je kent mij niet, maar ik lees al heel lange tijd mee op dit forum. Eigenlijk sinds ik zwanger wilde worden, maar mijn zoontje is inmiddels alweer bijna 3. Daardoor heb ik je wel en wee een beetje gevolgd. Ik wilde nu toch even aan je kwijt dat ik echt voor je duim dat het nu 's raak mag zijn en dat je nu toch echt zwanger bent. Ook jij verdient het om het wonder van moeder worden te ervaren. Net als alle andere vrouwen hier natuurlijk, maar hoe langer iemand "bezig" is hoe meer je het diegene gaat gunnen. Dus ik duim nog even verder voor je ;-)

Wat lief een berichtje van een 'onbekende'!

Mijn gevoel wordt steeds zekerder dat het dit keer goed zit. Toch zal ik het pas echt geloven als de artsen het bevestigen. Een soort zelfbescherming en ongeloof dat ik de afgelopen jaren heb opgebouwd denk ik.

Liefs Daisy

Heey daisy,

Ik hoop echt Zoooo voor je dat je morge een positieve test in je handen hebt...ik zal voor je duimen meid!!!

Hele dikke knuffel vanuit hier!!!!!

Denk aan je weet hoe rot het kan zijn om zo lang in spanning te zitten!!!

Ben benieuwd morge...

Xxxx brenie

Ik ga morgenochtend testen, met ochtendurine, maar pas om een uur of 9 denk ik. We moeten de test voor babyboom opnemen en dan wil ik wel een beetje fris op de film staan, haha!

Zou het dan eindelijk? Na ruim 3 jaar?
Eerst vandaag maar eens 'rustig' door zien te komen, haha!

X

Spannend meid, oké dus je doet mee aan babyboom? Wanneer komt dat eigenlijk...

Ga wat afleiding zoeken...zodat de dag lekker snel gaat vandaag!

Succes morge ochtend meiss!

Geen idee wanneer het wordt uitgezonden. In het voorjaar iig. Wij komen niet in de uitzending, maar wij worden op de website gevolgd.

Straks ff boodschappen doen samen en iets leuks verzinnen om het aan onze ouders te vertellen!

Terug
Bovenaan