Zwanger?!?!

OOOHLALALALA wat is het spannend ;)

En wat is het leuk om te merken er zoveel aan je denken en meeleven.

Ik heb echt respect voor jou en je medestrijdsters.

'k Hoop ECHT dat jij vanaf gauw de anderen kan bemoedigen omdat het toch mogelijk is.

Dat zou leuk zijn, dat ik zo'n mooi verjaarskadootje krijg van jou :)

Grappig dat ik jou zo in mn hart heb gesloten terwijl we elkaar eigenlijk niet eens kennen.

TOITOITOI.

Het wordt gewoon eens tijd dat je opzout naar een mama-club;) je weet dat ik het positief bedoel. Haha. Mijn duimen hebben al aardig eelt gekweekt voor je. Tijd dat ze wat rust gaan krijgen.

Oooooh!!! Wat ontzettend spannend!! Ben heel benieuwd... De duimen draaiden al rond voor je, maar nu extra hard! Ik hou je in de gaten :) Heel veel succes morgen, meis!!!

Liefs!!

Lieve Daisy,

Ook mijn duimen draaien overuren, meid wat hoop ik dat je morgen een positief resultaat in handen heb. Het is je van harte gegunt. Ik hoop dat iedereen die al een aantal jaren bezig zijn dit moment ook gauw mee mogen maken. Ik ben heel eerlijk dat ik het niet meer zie zitten. Ik heb me eigen er een heel eind bij neer gelegd dat voor mijn dat geluk niet is weggelegd, maar ik hou op met zelfmedelijden, want op het moment is er één ding dat waar moet zijn en dat is die hele erge positieve test morgen.
Heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen, ik hou je berichten in de gaten.
xxxxxxxx pxdt44

Superspannend Daisy. Ik zit steeds te kijken of je al gereageerd hebt op beide topics!

En voor jou pxdt44 ook knap hoe je reageert, want ik begrijp je verdriet als je steeds anderen hoop ziet hebben en zelf niet. Misschien is IVF voor jou juist wel de oplossing. Hoewel iedereen die keuze zelf moet maken, misschien kun je er eens een oriënterend gesprek over hebben, je hoeft niet gelijk te beslissen.
Sterkte allebei,
Wenser

Haha, morgenochtend rond een uur of negen weet ik meer!

Echt super hoe iedereen mee leeft.

En idd pxdt44, voor jou ook alle respect! Wat Wenser zegt, misschien een orienterend gesprekje over ivf?

X

Daisy en Wenser dank je wel voor jullie lieve berichten. Eind januari heb ik al een gesprek gepland staan bij de gyn. over ivf.
Mijn man en ik zitten momenteel nog niet in een rustig vaarwater, we moeten nog een paar weken op onze tanden bijten, hoe zwaar dat dat nog zal worden.
Onze relatie is heel erg sterk, dus dit struikel blok overleven we ook weer. Mijn man heeft tegen me gezegd dat ik wel het voortouw in handen moet nemen en dat ga ik volgend jaar ook doen. Hij zei wat je ook kiest of beslist ik volg je overal naartoe. Maar een prater over ivf is hij niet.
Maar Daisy morgenochtend hou ik deze site openstaan. Want ik ben reuze benieuwd.
xxx

pxdt wat goed dat je man je zo steunt. Mannen praten er niet makkelijk over. Jullie hadden al testen gehad toch? En ook IUI's?

Wij gaan in december met IUI beginnen. Vind het ook heel heftig. Als je t over een ander leest, lijkt het makkelijker dan bij jezelf. Ik heb het gevoel dat ik nu nog max 9 kansen heb (6 x IUI en 3 x IVF als we daartoe beslissen) en dat is zo weinig. Maar... wie weet is er iets dat net overwonnen wordt door IUI of IVF, waardoor een zwangerschap onstaat.
Sterkte volgend jaar en hier kun je gelukkig met lotgenoten en ervaringsdeskundigen praten. Dat helpt mij wel, want met mijn man kan ik er niet altijd op die manier over praten.

en...daisy ik ben zo nerveus ;-)

Terug
Bovenaan