Zwanger!!!??

mama-3

New member
Jaaaa.... ik weet het bíjna zeker!!!!!En kan het niet laten om hier al op de website te neuzen!Ik ben een nuchter en geduldig type, ... maar nu even niet!!! ;-) Ik moet nog wachten met testen tot volgende week, maar voel het heel goed aan mijn borsten. Aangezien dit de ene keer erger is dan de andere keer, is dit wel een hele gedurfte stap (dit topic openen), ook omdat het nog makkelijk mis kan gaan, dus onzekere tijd. Maar ik kon het niet laten...Ben benieuwd wanneer er moeders bij komen!!
 
Yesssss wij zijn blij!!!!! We mogen ook weer een kindje verwachten, rond 19 september. Dus ik klets graag mee:)
 
Gefeliciteerd!! Je voorgevoel was dus helemaal goed! Wij denken rond de 10e uitgerekend te zijn. Super spannend weer allemaal! Ik praat ook met de augustus-mama's mee, dachten eerder uitgeteld te zijn. Op de echo van vorige week bleek ik pas 6,5 week zwanger te zijn. Fijne zwangerschap gewenst!
 
Dankjewel! Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!!!
Er gaat weer een hoop veranderen in onze levens :)
Dat vind ik zo bijzonder, hoe deze zwangerschap ook loopt, het blijft altijd een deel van je leven!
Ik ben nog maar 5 weken, dus het duurt nog even voordat we het vertellen, daarom is het hier zo lekker kletsen ;)
 
Ben ik het helemaal mee eens, er staat weer een hoop te gebeuren. Mijn kleine meisje word grote zus. Zij is van 20 augustus en uitgerekend ben ik op 5 september. Dus zal er allemaal om hangen gaan of ons schatje 2 is als de kleine geboren word.
Ik ben dus nu 7wkn en 4dgn, volgens laatste menstruatie. Ook wij zullen nog even wachten met vertellen tot na de 12weken echo. 2 feb eerste gedeelte combinatietest en de eerste echo, zin in!
Hoop veel met jullie te kunnen delen.
 
Hoi augustus, 2 februari is al zo! Hmm jaloers!:) Je bent precies twee weken verder dan ik. Ik ga morgen de verloskundige maar bellen, heb dat nog helemaal niet gedaan.... Hier ook best een verandering; we hebben twee zoontjes, van 5 en 2 jaar. Ben heel benieuwd hoe hun reacties straks zijn als we het gaan vertellen! Zij zijn trouwens ook half sept en half oktober jarig.... dus volgens mij komen ze van oorsprong alle drie uit één maand...oepss:) hihi. Hoezo heb jij een combinatietest, dat is niet standaard toch? Groetjes!
 
Gefeliciteerd ik ben nu ook ruim 9 weken. Volgende weekvrijdag weer een echo. Vorige was met 7 weken. Ons ventje is 9md dus de vorige is niet zo heel lang geleden
 
Terug
Bovenaan