zwanger?

Hoi

Ik ben nu 5 dagen over tijd. De laatste week erg moe. Ik heb altijd een cyclus van 25-26 dagen. Ik heb gisteren een test gedaan alleen deze was negatief :( hebben jullie dat ook gehad? Ik word er onzeker van.

<p style="text-align: left;">Hoi joa,</p>
<p style="text-align: left;">Hier ook dezelfde spanning. Ons cyclus en nu al een paar dagen misselijk, moe en pijnlijke borsten. Na een paar negatieve testen durf ik niet zo goed meer ivm teleurstellingen....</p>
<p style="text-align: left;">Gek wordt ik ervan.</p>

Ik begrijp je helemaal. Ik durf ook niet meer zo goed te testen. Maar aan de andere kant ook weer wel want wil zekerheid. Ik het heb ook totaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.

Succes, ik ben benieuwd

<p style="text-align: left;">Dat is het gekke, wel testen en misschien te vroeg dus negatief is geen pretje, maar niet testen en niks weten ook niet. Wij hebben besloten om woensdag te testen, 5 dagen na mijn laatste mogelijke NOD. Pfff kan niet wachten......

Hoi Joa95,
Balen dat je ongesteld bent geworden, aan de andere kant weet je dat alles goed werkt en waar je aan toe bent... Ik ben vandaag ook 5 dagen over tijd, en al 2 negatieve testen gehad... Ik vind er niks aan, denk steeds, wees positief of wordt ongesteldheid, die onzekerheid vind ik vreselijk!
Pffff... Liefs en sterkte dames

Hoi, vervelend die negatieve testen inderdaad!

Ik ben 31 december gestopt
3 januari mijn onttrekkingsbloeding gehad

en sindsdien nog aan het wachten, zit op dag 77 vandaag..

2 negatieve testen gehad, in het begin ook misselijk moe etc. maar leek me gewoon het wennen aan het ontpillen. Denk dat ik zondag nog eens ga testen, ze zeggen dat je het beste 1x in de maand kan testen. Soms test je negatief en twee weken later positief, dan heb je toevallig de 2e keer genoeg waarde in je urine zitten.
Maar 77 dagen... wordt er wel een beetje gek van nu... we wachten nog maar eens rustig af. Als het April is dan ga ik denk ik de huisarts eens bellen, je hoort zoveel verhalen.

Veel succes allemaal! Liefs Sanne

Terug
Bovenaan