zwanger?

<p style="text-align: left;">Hoi Joa95, we hebben de pil in juni laten staan, 9 maanden dus... Ik vind het elke maand niet heel erg als ik ongesteld wordt, aangezien het dan dus gewoon niet is gelukt. Balen, maar ook prima, want dan werkt het in ieder geval zoals het hoort.</p>
<p style="text-align: left;">Cyclussen zijn bij mij heel regelmatig, dus dit vind ik heeeel raar! Nu precies een week overtijd.</p>
<p style="text-align: left;">Sanne bij mij duurde de eerste cyclus ook langer, maar niet zo lang. Wat vervelend dat je in deze onzekerheid zit.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vrijdag m'n huisarts aan de telefoon gehad. Hij zei dat het mogelijk is dat er een langere cyclus tussen zit. En dat de zwangerschapstesten heel betrouwbaar zijn. Waarschijnlijk niet zwanger zei hij. Ik moet 2 weken wachten en als ik dan nog niet ongesteld of zwanger blijk te zijn word ik doorverwezen naar ziekenhuis om uit te zoeken waar het aan ligt. Het zullen wel 2 lange weken worden... Pfff...</p>
 
Ik hoop dat de weken voor je vliegen! Ik zit inmiddels al op dag 88 en ben ook aan het denken om even te bellen.. Heb nog niemand met zon lange eerste cyclus gehoord dus dat heb ik weer!
 
Afgelopen vrijdag weer een negatieve test, we testen donderdag of vrijdag weer, voordat ik de dokter terug bel.
Als ik jou was San23 zou ik ook even een belletje doen... 88 is wel extreem lang.. ik zit nu op 51 dagen..

De tijd doorkomen lukt, zo af en toe even met m'n gedachten bij mijn buik, maar ik voel bijna niks van de zwangerschaps-symptomen. Minimaal...dus misschien ook wel niks... 50% kans :)
 
Hoi Maria,

ik heb ook gebeld en kan maandag langskomen, kijk er naar uit om antwoorden te krijgen.. Denk dat ik bij de dokter sowieso nog een test krijg, maar wil ook een bloedonderzoek. Bij een vriendin van me was er niks in de urine te zien maar wel in het bloed.

Had afgelopen maandag en dinsdag enorme druk op en tussen mijn borsten en sinds vanmorgen zo dizzy lijkt een beetje op duizelig zijn maar dan anders. Dus nog even in spanning tot maandag!
 
Hoi San23,
Heel verstandig. Ik heb gister wederom een negatieve test gehad en mag zo de huisarts terugbellen voor het "Wat nu?". Waarschijnlijk doorverwijzing naar gynaecoloog. Wellicht dan ook een bloedtest oid.
Helaas heb ik geen zwangerschapssymptomen ontdekt, maar ja die hoeven er ook niet te zijn, dus ja gewoon weer afwachten... :-D
Succes maandag!
 
hoi Maria, wat vervelend voor jou/jullie! Ben je al doorverwezen of moet je eerst nog naar je huisarts?

Ik ben donderdag eindelijk ongesteld geworden...!! Na precies 90 dagen. Heeft lang geduurd maar ben er blij mee. Ik heb 9 jaar de pil geslikt en heb hem altijd doorgeslikt op 3 keer per jaar een stopweek na. Dus het zou best kunnen dat mijn lichaam enorm heeft moeten wennen en het voortaan weer korter duurt of wie weet een zwangerschap! Maandag ga ik evengoed naar de huisarts om even wat vragen te stellen en te overleggen over wat als mijn cylus dalijk weer zo lang duurt. Wat advies en even checken kan nooit kwaad denk ik! Ik wens je heel veel succes en hou je op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan