Zwangerbox

Heyy

ja die flesjes van Atvent kome goed uit.
Wij willen namelijk die flesjes gaan gebruiken. En de rest was ook fijn voor de billendoekjes te bewaren.
De borsten/buik creme vinden wij wel lekker. Heb toevallig al een tuppe gekregen met kerst van me schoonzus en ik vind hem lekker. Maar iedereen vind wat anders lekkers.
Ben nu benieuwd naar de doos van prenatal maar daar moeten we nog even geduld op hebben.
Ik heb wel vorige maand een doos gekregen bij baby-dump maar zat niet zo veel bruikbare dingen in. Vond deze van de etos tot nu toe het beste.

Groetjes

heb hem ook al opgehaald voor de kerst...

had zelf verwacht dat er meer reclame in zou zitten... dus was erg verraste... en tja wat je niet gebruikt gooi je gewoon weg het is toch gratis!!!!! gebruik je iets niet maakt dat toch niet uit wand het heeft ook niks gekoste!!!

Ik heb hem ook al een paar weken. Vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar ben er natuurlijk wel blij mee! We krijgen hem gratis, dus alles is meegenomen.

Net ook maar ff de box aangevraagd, had ik al een tijd terug gedaan maar niks gehoord nog dus maar ff opnieuw gedaan. Prenetal ook al aangevraagd maar idd die duurt nog ff. Had bij de eerste ook de babydump erbij maar idd was toen al niet veel dus maar niet weer gedaan, tenzij we toch nog in de buurt komen haha

Babydump box vond ik ook niet zo spectaculair, maar het lelijke slabbertje kan altijd in de reserve doos voor een vakantie ofzo, daarbij was mn moeder wel blij met de niet z';n mooie knuffel. Dumpy hihi. Haar oppas kids vinden em geweldig dus ook die heeft een mooi plekje kunnen krijgen en daarbij kwamen de bekers die dr inzaten mooi van pas toen mn zus van de week lanskwam en haar beker vergeten was voor haar jongste (11 maand)
De lepeltjes kunnen we straks natuurlijk zelf wel gebruiken. En ook hier geldt gewoon. het is Gratis en dus altijd welkom ;)

Terug
Bovenaan