Zwangere buik

Mijn buik begon al vroeg te groeien. Met 9 weken vonden mensen mijn buikje ‘verdacht’ aangezien ik een behoorlijk platte buik had en vaak strakke kleding aan had was het al snel zichtbaar bij mij. (we hebben het met 9 weken verteld) Met 12 weken zaten mijn broeken niet meer lekker en kocht ik mn eerste zwangerschapsbroek. Een echte zwangere buik werd het vanaf 18 weken ongeveer. Heerlijk die groeiende buik, ik mis hem toch wel soms.

Hier ook vroeg een buikje. Vanaf 9 weken kon ik het zelf zien, en vanaf 12 weken werd het toch wel zichtbaar. Toen pasten ook mijn broeken echt niet meer, zelfs niet mijn sportlegging of panties. Die sneden echt vervelend. Vanaf toen dus in ieder geval zwangerschapsbroeken en -panties. En pas na 20 weken ook tops.

Het wisselt zo! Bij de eerste heb ik bij 10 weken de eerste zwangerschapsbroek gekocht. Echt zo snel, maar niets zat lekker meer. Nu zwanger van de tweede en het valt nog mee (nu 9 weken), maar ik zie het zelf al wel. Normaal heb ik een platte buik maar nu begint er al wat te ontstaan

Door de opgezette darmen werd het de 2e zwangerschap zichtbaar bij 9 weken. 10 weken voor de buitenwereld. Daarom met 9 weken al op mijn werk verteld. De 1e zwangerschap 11/12 weken voor de buitenwereld zichtbaar. Had met 8 weken al mijn zwangerschapsbroek uit de kast gepakt ivm de vervelende darmen. Dit luchtte enorm op!

bij mij begint t erg vroeg ik weet dat je darmen opspelen maar ben enorm plat van me zelf en begin nu al dat me spijkerbroeken enorm strak zitten ben nu 6+4 weken dus verschilt heel erg 

Terug
Bovenaan