Zwangere kraamverzorgsters

Ja vervelend dan he vooral als je niet op rooster werkt. Dan is opvang héél duur. Wij kunnen hier ook niet verlof makkelijk nemen 1 dag minder werken p.w. want je werkt je 8 dagen (of 10 met verlenging).  Ik had toevallig vorig jaar voor nov al zomervakantie aangevraagd.  Die loopt tot eind aug. En toevallig 2 dagen later start mijn verlof( 4weken eerder) maar ben dus eerst met vakantie dagen al thuis.  Heb daarnaast nog uren over om hem ook te verlengen dus later weer starten met werken.  
6313. Alvast veel plezier bij de bruiloft!

Oh en hoop straks/later ook echt alleen maar leerlingen mee te krijgen. Nu lukt het nog maar hoe straks in mijn 3de trimester debk ik dan... even maar bespreken met mijn manager... staat hier niets over in cao? Zag wel wachten en nachten etc. Maar wat als het wel teveel is in je 30ste weken.. al die huishoudelijke taken en er geen leerling beschikbaar is en jij wel MOET werken van je bureau/planning? En het dan ook een sectio gezin blijkt te zijn die dus extra hulp nodig  heeft?
Regel je dat gewoon met je manager? Wat als ze niet meegaand is?

Ik heb vakantie van 16 sept tm 6 oktober dit word verlof dus plak als kan/mag nog deze 3 weken na mijn verlof eraan vast.. Wil sowieso 1 of 2 gezinnen per maand gaan werken wil ook graag mijn eigen kind zien??

Hahha ja snap ik. Is natuurlijk ook het allerbelangrijkst❤.
Fijn dat je dan je 3 weken erna gaat inzetten. Heb je heerlijk de tijd om bij te komen en genieten van je kleine?
Ik zit nu stiekem steeds vaker ideeën of leuke kleertjes op te slaan in geheugen of telefoon als ik bij een gezin kom hahah echt leuk om te doen en dan uiteindelijk je eigen te maken straks met thuis inrichten. 
Volgende week 20 weken echo. Cant wait! 

Ik ben ook kraamverzorgster en heb bewust voor ons eigen bureau gekozen en heb een collega gevraagd of ze wilt komen kramen! We zijn een klein bureau dus we kennen elkaar goed dus wel fijn dat je zelf iemand kan vragen waar je je goed bij voelt maar het moet geen verplichting zijn!

Kwa uren neem ik zoveel kan je weet nooit hoe jezelf uit een bevalling komt 
Ik ben nu 18 weken en 2 dagen maar mag niet meer werken door bekken instabiliteit 

Terug
Bovenaan