Zwangere meiden uit Tilburg?

hihihih ikke in de R buurt, maar ik ken je niet denk ik, want ik ken uberhaupt geen sabrina als dit je echte naam is dan he..lol..

Hoi Sabrina.

Ik ben inderdaad Peggy van Marcel .
Dat is ook toevallig zeg,eerst ikke en dan Peggy van Maikel en nou jij die zwanger zijn van de familie.Ene alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Romy.Marcel is druk bezig met de kinderkamer aan het (verfen) dus.
Doe je de groeten aan ollie en geef Romy maar een dikke  van mij.

Groetjes Peggy.

Hey Peggy, echt toevallig!! Hihihi moeten we wel oppassen wat we gaan zeggen, bijv. over namen ofzo, anders weten we dat al van elkaar.
Leuk dat Marcel de kinderkamer aan het schilderen is, hebben jullie ook al een kinderkamertje gekocht?

Ja leuk he, eerst komen jullie, dan Maikel en Peggy en dan wij, dus de familie moet maar hard gaan sparen

Groetjes Sabrina.

hier nog een tilburger  ben donja en 20 jaar mijn vriend heeft een zoontje van 4 die regelmatig bij ons is.
kom ook uit de reeshof , S buurt!
ben morgen precies 35 weken dus nog eventjes gelukkig.....
Fijne zwangerschap allemaal
donja

Dag dames,

Nog een zwangere uit Tilburg (bijna centrum). Ik ben 28 jaar en vandaag precies 14 weken zwanger van de eerste. De kwaaltjes nemen af, maar ik ben wel nog vrij moe. We verwachten de kleine rond 9 februari 2007. Spannend!

grz miepke

Hoi Sabrina,

Ik ben Marieke, kom uit Kaatsheuvel en ben 38 weken zwanger van ons eerste kindje.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan