Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo meiden dan maar even zo. Je krijgt een onderwerp niet meer naar boven door er op te reageren. Nu blijft het meest recente onderwerp bovenaanstaan dus maak ik gewoon een deel 3 aan
Hoe is het met iedereen? Cilo hoe is het met jouw gezondheid? En hoe is het met de kleine? En alle anderen? Ik kan even de namen niet ophalen dan moet ik het onderwerp weer opzoeken!
Hier alles goed Anna groeit goed vrijdag alweer 4 maanden. Geef nog steeds borstvoeding en dat gaat goed ga binnenkort wel beginnen met rijstebloem enzo wil nog wel heel even wachten met groenten en fruit maar ik merk dat ze echt aan meer toe is. Er zitten geen allergieën in de familie dus ik ga het gewoon doen. Blijf wel gewoon de 5 bv geven die ze normaal kreeg ga het ook niet vervangen voor iets anders maar af en toe een paar hapjes van iets lijkt me geen probleem.
Nou hoop van jullie te horen!
fijn dat alles goed met jullie gaat
hier gaat ook alles goed
marisa was 13 juli alweer 4 mnd oud
en woog toen meer dan 7200 gram
zij groeit zo hard nog harder dan dario,gina en celia
toen deden ze is 63 cm
al haar kleertjes passen niet fatsoenlijk omdat ze zo stevig is
verder ik zelf ben nog steeds erg moe
en baal van mjn gewicht nl 78.8
mijn streef gewicht is nl 60 kg
ik was al op dieet maar kon het nog niet aan en was dus alweer gestopt
na de vakantie begin ik weer
de kids hebben nu nog 4 weken vrij
nou ik ben blij om weer wat van je te horen
patricia
hoe gaat het nu met je
we horen niets meer van je
ik heb een topic aangemaakt op het forum
zwanger worden speciaal voor jouw
die kon ik nl gelijk vinden en deze niet
Heey cilo! Leuk ik keek wel elke dag of er al iemand had gereageerd en nu eindelijk!
Marisa is idd een stevig meisje Anna is nu 62 cm en 5930 gram dat scheelt een dikke kilo haha! Nu is anna ook een poppetje hoor, lijkt op haar vader is ook tenger.
Vind het nog niet zo het nieuwe forum. Mis smiley's en je kan niet meer bewerken wat je geschreven hebt maar ja komt misschien allemaal wel weer.
Ik zit nu zo'n 2 kg boven mijn gewicht van voor de zwangerschap maar ja mijn streefgewicht ligt ongeveer 20 kg lager moet dus nog aardig afvallen maar ja het is 20 jaar geleden dat ik dat woog ook hahaha! Dus of dat ooit gaat lukken. Was begonnen met sporten maar ook daar heb ik de brui weer aangegeven. Vanmorgen wel weer wat gedaan en ga vanavond aquafitten toch nog iets dan.
Tja die vermoeidheid hè? Blijft hier ook wel hoor.
Ja patricia hoe is het met jou???
Groetjes!!
ja ik hoop toch echt dat ik het dit keer wel volhoud het dieeten na de vakantie
naar dario heb ik er heel erg lang over gedaan en toen uiteindelijk wel 30 kg eraf
na gina toen ze een half jaar oud was weer begonnen met dieeten en toen in 15 weken 20 kg eraf
en na celia toen ze een half jaar oud was ook in 15 weken weer 20 kg eraf
en nu wil ik er dus weer 20 kg af
dus weer strak aan de lijn
en daarna niet weer zwanger worden
hoeft ook niet heb er nu 4 genoeg dus hahahaha
en natuurlijk uitkijken met eten
ik ben nu 31 en het klopt echt na je 30 ste kun je niet meer doen wat je met je 19 de wel kon
en daar baal ik nog wel eens van
eerst deed ik altijd het atkins dieet maar nu naar de vakantie ga ik het south beach dieet doen die gaat net zo hard maar is veel gezonder
en het lijkt me ook wel slim dat ik nu eens elke dag mijn buikspieroefeningen ga doen want dadelijk ben ik weer slank en dan heb ik een flubberbuik en daar heb ik ook geen belang bij
maar daar begin ik wel mee als ik ook met dieeten begin hahahahahha
en wat je zei over het nieuwe forum ik vind het ook maar niets heb jij ook problemen met typen dat die niet alles pakt
Heey Cilo,
Ik hoef op zich niet echt te dieëten ik ben nagenoeg op het oude gewicht van voor de zwangerschap, wil er nog wel wat af hebben maar ik geef borstvoeding en dan mag je niet echt een crash dieet volgen dus wacht ik er nog even mee.
En wie weet ben ik dan wel weer zwanger :# dus hoef ik niet te dieeten haha!
Eet Marisa ook al groentehapjes enzo? Hier ben ik ermee begonnen gewoon wat proefhapjes en lekker dat ze het vind hihi! Fruit bevalt haar niet zo (lijkt toch meer op papa dan ik toe wil geven )
Ik mis de smiley's!! Stom nieuw forum
Ga me maar eens aankleden straks op visite bij een nicht om te oefenen met Anna (ze is hypersensitive waardoor ze nergens rustig is maar overal erg huilt)
hai macka
hoe gaat ie
sorry voor het late bericht maar ben de laatste weken super druk geweest
ik ben bezig met een eigen zaakje bij huis
ik hoop half september te openen
verder met marisa gaat alles goed
ik heb haar wel eens groente en fruit gegeven en dan eet ze de potjes ook helemaal leeg maar nu wacht ik er weer even mee omdat zij 4 voedingen per dag krijgt en daar zo'n regelmaat in heeft dat ik bang ben dat als ik die dingen er tussen door doe dat ze dan weer verstoort raakt
maar ze is bijna een half jaar en dan gaat er weer een fles weg en dan ga ik inplaats van die fles warm eten en fruit geven en danoontje vanaf 4 maanden gemaakt van opvolgmelk dit deed ik ook met die andere kids alleen die kregen wel eerder die hapjes omdat ze vaker aten en langer wakker bleven maar marisa komt ongeveer om 9:30 uit bed en gaat om 20:00 weer naar bed en dat komt precies uit met die 4 voedingen ze is heel erg tevreden gelukkig
verder vorige week maandag gingen de kids weer naar school en ben ik begonnen met dieeten
maar nu doe ik geen atkins meer maar south beach
en die is super dat is nu mijn nummer 1 van dieeten
in 1 week 4.7kg kwijt
ik ben nu gelukkig al mijn zwangerschapskilo's kwijt en nu op naar de volgende kilo's zodat ik weer helemaal slank wordt
Heey Cilo,
Leuk weer wat van je te lezen. Zo 4 voedingen en verder niks? En wat een tijd slaapt ze zeg!
Hier alles goed. Anna slaapt van 19 uur tot 9 uur met nog een voeding om een uur of 22:00.
Overdag slaapt ze niet zo veel hoor.
Borstvoeding gaat goed krijgt nog 5 voedingen wilde over naar 4 maar dat lukte niet helemaal. Ze heeft een weekje heel slecht gedronken en ben blij dat ze nu weer normaal drinkt dan maar 5x
Lekker dat je zoveel kwijt bent zeg. Ik zit ongeveer op mijn oude gewicht maar wil er wel wat meer af hebben al pas ik mijn oude kleren nu weer hoor toevallig vandaag mijn lekkerste spijkerbroek weer aan alleen zit die 's morgens prima en zo in de loop van de dag gaat hij toch wel een beetje strak zitten
'k Ga mijn kleine wurm uit bed halen ligt beetje te foeteren hoor ik haha!
Heey Cilo,
Leuk weer wat van je te lezen. Zo 4 voedingen en verder niks? En wat een tijd slaapt ze zeg!
Hier alles goed. Anna slaapt van 19 uur tot 9 uur met nog een voeding om een uur of 22:00.
Overdag slaapt ze niet zo veel hoor.
Borstvoeding gaat goed krijgt nog 5 voedingen wilde over naar 4 maar dat lukte niet helemaal. Ze heeft een weekje heel slecht gedronken en ben blij dat ze nu weer normaal drinkt dan maar 5x
Lekker dat je zoveel kwijt bent zeg. Ik zit ongeveer op mijn oude gewicht maar wil er wel wat meer af hebben al pas ik mijn oude kleren nu weer hoor toevallig vandaag mijn lekkerste spijkerbroek weer aan alleen zit die 's morgens prima en zo in de loop van de dag gaat hij toch wel een beetje strak zitten
'k Ga mijn kleine wurm uit bed halen ligt beetje te foeteren hoor ik haha!