Hoi Cilo,
Hier ook een draaiende meid hoor maar op 1 of andere manier doet ze dat alleen als ze op de grond op een kleed ligt in de box doet ze dat niet dus als ik huishoudelijk werk doe 😀 dan lukt het gelukkig gewoon.
Ben helaas over op 2 flessen en dan nog wel 2x bv ze werd zo vervelend bij het voeden steeds in mijn tepel bijten (AUW want ze heeft al ondertanden) en steeds los vast of helemaal niet drinken en dan alleen maar brullen en dan ging ik spontaan meedoen! Niet fijn dus, dus ben ik in overleg met het cb overgestapt om 2x nutrilon mocht wel meteen met nr. 2 beginnen. Nu heeft ze tot eergisteren nog een afgekolfde fles gehad doordat ik wel steeds een beetje moest kolven om de druk eraf te halen en dat werd totaal een fles, sinds gisteren echt 2 flessen.
Dinsdag op het cb geweest ze is nu 66 cm en 6700 gram maar het gewicht is niet goed weten we nu al omdat ze ontzettend boos was en lag te huilen en te trappen dus de weegschaal stond niet stil hihi. Maar volgens de arts dus beetje ondergewicht dus ik moest flessen van 210 gaan gegeven ja mevr laat precies de 30 ml. meer staan hihi!
Ze is niet mager hoor ze heeft lekkere spekbenen en dikke armen met rolletjes bij de polsen dus ik maak me geen zorgen daarbij is ze ontzettend gezellig en vrolijk dus ik laat ze maar kletsen (ze eet als een dijker want prakje en fruithap kan haar nooit genoeg zijn!)
Groetjes!