ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 3

hai macka
fijn dat alles goed gaat
marisa is de laatste 2 dagen huilerig en hongerig
en kan soms om de 2 uur een fles weg drinken
en dat zijn flessen van 210ml bar le duc
7 scheppen nutrilon forte voor de hongerige baby
en 8 scheppen bambix
dus heb ik maar besloten om nutrilon forte nr 2 te halen dat is vanaf 6 maand
en bambix vanaf 6 maanden
ik heb het al gehaald
kijken hoe ze het daar op gaat doen
ik ben benieuwd of ze daar weer rustiger van wordt
13 september is ze dan 6 maanden en moet ze ook weer naar het consultatieb en daar zeggen ze dan dat ze 1 fles weg mag laten en warm eten moet hebben met een toetje
ze is echt een dik proppie
en 1 dag voordat ze 5 maanden werd rolde ze op de buik en vanaf die dag doet ze niets anders meer
soms tot vervelends toe dan begint ze te huilen als ze te lang op haar buik ligt en als ik haar dan al 20x heb omgedraaid want ze rolt dan zoweer terug ook al is ze moe dan doe ik haar even in de maxi cosi anders schiet ik ook niets op met mijn huishouden

nou de groetjes maar weer ci lo...
ik ga haar weer even omdraaien hahahaha

Hoi Cilo,
Hier ook een draaiende meid hoor maar op 1 of andere manier doet ze dat alleen als ze op de grond op een kleed ligt in de box doet ze dat niet dus als ik huishoudelijk werk doe :D dan lukt het gelukkig gewoon.
Ben helaas over op 2 flessen en dan nog wel 2x bv ze werd zo vervelend bij het voeden steeds in mijn tepel bijten (AUW want ze heeft al ondertanden) en steeds los vast of helemaal niet drinken en dan alleen maar brullen en dan ging ik spontaan meedoen! Niet fijn dus, dus ben ik in overleg met het cb overgestapt om 2x nutrilon mocht wel meteen met nr. 2 beginnen. Nu heeft ze tot eergisteren nog een afgekolfde fles gehad doordat ik wel steeds een beetje moest kolven om de druk eraf te halen en dat werd totaal een fles, sinds gisteren echt 2 flessen.
Dinsdag op het cb geweest ze is nu 66 cm en 6700 gram maar het gewicht is niet goed weten we nu al omdat ze ontzettend boos was en lag te huilen en te trappen dus de weegschaal stond niet stil hihi. Maar volgens de arts dus beetje ondergewicht dus ik moest flessen van 210 gaan gegeven ja mevr laat precies de 30 ml. meer staan hihi!
Ze is niet mager hoor ze heeft lekkere spekbenen en dikke armen met rolletjes bij de polsen dus ik maak me geen zorgen daarbij is ze ontzettend gezellig en vrolijk dus ik laat ze maar kletsen (ze eet als een dijker want prakje en fruithap kan haar nooit genoeg zijn!)
Groetjes!

hai macka
alles goed
hier wel maar ben ontzettend druk met m'n zaakje ik ga 3 okt open
ben je al nieuwsgierig het heeft nl wel met baby's te maken kijk maar op mijn website dat is www.babyshopalmelo.nl
en laat me maar weten wat je er van vind dat vind ik wel leuk
marisa is al bijna 9 kg en 68cm onze ollie
ze heeft 3 flessen van nutrilon forte 2 230 ml gevuld met 6 scheppen bambix 6mnd dus 3 volle flessen pap
en 1x per dag warm eten en fruit als toetje
nou ik hoor het wel weer
en je hebt gelijk dat je niet te veel op het cb uit doet je kunt zelf wel zien of je kind het goed doet of niet jij kent haar het beste
liefs ci lo...

Heey hoi! Al weer even geleden maar heb mijn pc opgeschoond en daardoor was het geen vast tabblad meer dan vergeet je te kijken hè? Stom maar goed hier ben ik weer!
Bijna 7 maanden al pfff time fly's! Je winkeltje is ondertussen open... ik heb net de website geopend dus zal eens even gluren :)
Leuk joh! Loopt het al een beetje? Ik vind die manden erg leuk...
Huren van ooievaars e.d. kan ik in de winkel achter mijn huis ook haha! Dat is best handig zo'n babywinkel in de buurt. Het enige is dat ze qua kleding nogal prijzig zijn maar ja wat wil je allemaal merkartikelen... ik loop wel naar de zeeman ;) 't gaat hard genoeg maat 74 ondertussen pfff Ik moet dinsdag weer naar het bureau dus ik ben benieuwd laatst woog ze 7100 gram en 66 cm lang. (toen ben ik tussendoor gaan wegen omdat ze de x ervoor op het cb nogal onrustig en huilerig was toen lag ze geen moment stil gewicht is toen geschat)
Succes met je winkel!!
Groetjes Macka

hai macka
met mijn zaakje gaat het goed voor het begin zal ik maar zeggen
en ja met die kleintjes gaat het hard he
ik ben maandag naar het cb geweest en marisa was meer dan 9200 gram en langer als 70 cm
ja het is een echte ollie maar wel een heerlijke ollie
je had mijn site bekeken zei je he daar staat ook een email adres op je mag ook via de mail met me kletsen als je dat leuk vind want die check ik elk uur tenminste als je dat leuk vind

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan